Skocz do zawartości

Kilka pytań odnośnie CORSY C 1.7 di


Gość briano

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

sprawdzilem niedawno i było już poniżej max

Najlepiej sprawdź po nocy gdy auto stoi na równym wtedt cały olej scieka i masz stan faktyczny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprawdź po nocy gdy auto stoi na równym wtedt cały olej scieka i masz stan faktyczny

bzdura. Oleju powinno byc pomiedzy min a max a najlepiej tak wpolowie. Jak za duzo to wal korbowy wali o lustro oleju w misce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba koniecznie upuścić :beer:,

większość zakładów niestety spuszcza/zalewa olej na zimnym silniku gdy stary cały nie wyciekł jeszcze bo jest bardziej stężony a czas nagli i zamiast 5l wchodzi tylko 4l i jest zonk :? i z reguły oleju jest ponad max.

 

Oto co trzeba zrobić, kupujemy strzykawkę i zestaw do robienia kroplówki dla wężyka (razem ok. 3,50PLN).

Ucinamy ok. 40-50 cm w miejscu najbardziej prostym. Zakładamy na stałe na strzykawkę (wchodzi dosyć ciężko) i wkładamy przez otwór w miejsce bagnetu. Zassany olej wyciągamy razem z rurką bo tak jest szybciej i łatwiej. Powiem szczerze, że nawet się nie ubrudziłem a trochę się namachałem bo miałem strzykawkę 20ml bo tylko takie mieli. Wyciągnięcie pełnych 20 strzykawek zajęło mi ok. 5minut. Miałem prawie 1 cm ponad max czyli ok pół litra za dużo, teraz mam oleju ok trzy/czwarte między min. a max i to jest najbardziej zalecana wartość przy jeździe latem.

:beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Trochę odgrzany kotlet, ale nie chciałem zakładać nowego wątku.

 

Jaki olej koledzy zaproponowali by do modelu C 1,7 DI z przebiegiem 150 (prawdopodobnie) i bez wiedzy jakim olejem była zalana wcześniej?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kasparov

dotyczy: korku wlewu ropy do corsy c 1,3 cdti

***************************************

 

ma być szczelny (po jeździe przy odkręcaniu syczy powietrze) czy nieszczelny (po jeździe przy odkręcaniu nic nie słychać)?

 

kupiłem ostatnio korek, po odkręceniu którego syczy powietrze. przejechałem na pełnym baku 560 km i stanąłem na trasie. wskaźnik poziomu paliwa pokazywał 1/4 baku. po krótkim holu wskaźnik spadł do zera. zatankowałem do pełna - odpaliłem, pochodził z 10 min na parkingu i jeżdżę dalej. jest OK! wymieniłem korek na stary (ten, który nie syczy) i myślę, że będzie wszystko wporzo.

 

czy ten korek mógł spowodować złe wskazania wskaźnika poziomu paliwa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość krzysztof196204

Do silnika mojej Corsy C 1,7 Di wchodzi 4,0 ltr oleju . Olej wymieniam co 10 000 km . Po przejechaniu 10 000 km nie ma żadnego ubytku oleju Autem przejechałem 192 500 km i nigdy nie dolewałem oleju bo nie było takiej potrzeby . Zastanawiałem się czy to możliwe żeby auto z :) takim przebiegiem nie zużywało ani odrobiny oleju.

Uwaga ! Olej po zalaniu dość długo ścieka do miski olejowej . Tak z godzinę , i dopiero wtedy należy sprawdziś stan oleju bagnetem .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności