Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 dziekuje za odpowiedz i tak dokladne wytlumaczenie :) na dniach powinnam jechac do mechanika... napisze co bylo zepsute i co naprawiono , moze przyda sie to komus:) jeszcze raz Dziekuje za pomoc:) pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 dziekuje za odpowiedz i tak dokladne wytlumaczenie :) na dniach powinnam jechac do mechanika... napisze co bylo zepsute i co naprawiono , moze przyda sie to komus:) jeszcze raz Dziekuje za pomoc:) pozdrawiam powodzenia, pytaj sie dokladnie mechanika co i jak i zapisuj cyferki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 a wiec: wymienili mi Swiece i EGR(mieli jakis problem ze swiecami ale jest OK) z obrotami juz nie ma problemu ( bynajmniej w drodze powrotnej od mechanika, samochod wykazal swoja moc jak nigdy dotad) ale: wtryski i pompa sa konieczne do wymiany. Teraz tylko zeby wszystko ladnie chodzilo:) Pozdrowionka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 ale: wtryski i pompa sa konieczne do wymiany. Czegoś tutaj nie rozumiem, skoro samochód ładnie już chodzi, nie wykazuje żadnych anomalii to skąd takie wnioski?Są jeszcze jakieś błędy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 exxexxcja, tak do końca mechanikom nie dowierzaj (bez obrazy) bo jak wyczują to z ciebie ostatnią koszulę zedrą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 exxexxcja, napisz ile zaplacilas za wymiane i gdzie... jesli teraz auto dobrze sie sprawuje i nie ma problemow z silnikiem to bym nie przesadzal i narazie jezdzil.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 No wlasnie wedle mnie wszystko jest w porzadku, o niebo lepiej niz kiedykolwiek wczesniej od kad mam samochod. Kontrolka (klucz z samochodem) juz sie nie swieci, nie ma problemu z odpalaniem, no i przede wszystkim auto tak nie muli tylko "mnknie jak strzala" Zaplacilam 130 F ale od razu dodano mi ze masz szykowac 1000F ( :lol: ) bo trzeba wymienic pompe i wtryski... Co z bledami to nie wiem, mysle ze ten od EGR i ten od swiec sa juz naprawione a te dwa pozostale (hmm....)nie mam pojecia. A co do wymiany pompy i wtryskow byc moze one maja zwiazek z tymi dwoma innymi bledami? Narazie to zastanawiam sie czy auto (jesli do sierpnia pozostanie takie jak jest teraz) przejdzie mi MOT, bo jesli podczas tego przegladu stwierdza ze ta pompa i wtryski sa do wymiany to bede to musiala zrobic "na gwalt" bo mi nie wystawia swistka,ze wszystko jest ok. Zastanawiam sie czy nie wybrac sie do PL i tam nie wymienic tej calej pompy i wtryskow...za 1000F to wymienie te czesci, i pokryje koszty calej podrozy "tam i powrot", wiec chyba bedzie mi sie to kalkulowalo... Tylko czy w PL nie bede miala problemow z jakakolwiek naprawa z uwagi na to ze to jest "anglik"? Jestem w kropce tak szczerze mowiac:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Skoro piszesz że auto już chodzi ok. i kontrolka się już nie zapala to nie ma już żadnych błędów i moja rada daj sobie z tym już spokój bo to kupa kasy, a wnioski mechanicy wysnuli pewnie po przebiegu samochodu albo wedle ich własnego widzimisię żebyś tylko dała im zarobić. Jeśli samochód sprawuję się tak jak opisałaś bez problemu przejdzie też przegląd techniczny i nic nie wyjdzie na światło dziennego w jego trakcie związane z tymi elementami. Jeśli faktycznie coś by niedomagało to albo paliłby się check albo czuć byłoby że coś nie tak albo jedno i drugie. Koszt samej naprawy pompy w PL to 2000-3000 PLN, a że "anglik" nie ma to żadnego znaczenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 To ja rzeczywiscie wstrzymam sie z ta wymiana:) Naprawde (odpukac w niemalowane...) autko chodzi swietnie:):)dla mnie BOMBA:) TAkze dziekuje za porady:)http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Naprawde (odpukac w niemalowane...) autko chodzi swietnie:):)dla mnie BOMBA:)Więc oby tak jak najdłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.