Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 wyskoczyly dwa bledy 13 Sonda lambda - brak sygnału 42 Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) co do 13 to nie problem ... sonda miala prawo wyzionac ducha przy lpg itd ... natomiast nie rozumiem tej 42 .. czy to cos z cewka ?? ========================== sonde wyczyscilem, postukalem, styki poprawilem i zostal tylko blad 42 jeszcze dodam, ze od momentu wyczyszczenia sondy nie szarpie silnik na niskich obrotach (jadac na niskim biegu) na lpg ... na benie ten problem nie wystepowal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Masz w aparacie zapłonowym cewkę. Ona jest przyczyną błędu 42. Może starczy przeczyścić styki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 odlaczam wszystkie styki czyszcze i blad znika ...odpalam (obojetne czy na gazie czy na benzynie) i przez moment nic nie ma ... kilka sekund i blad wraca ... potem znow odlaczam, reset i znow nie ma bledu ... odpalam i wraca czy to cos powaznego ? bo jak nie to mi ta kontrolka zolta nie przeszkadza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 To jest poważne, bo ta cewka decyduje o pracy całego silnika, jak padnie, to stoisz. Może masz gdzieś po drodze przetarty kabel i jakieś delikatne zwarcie do masy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 a stare kable wn moga miec wplyw? w tym momencie cewka by byla ok tylko iskierki skacza na blok silnika ... moje kable juz wymagaja wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampej Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 tylko iskierki skacza na blok silnika ... To raczej kable do wymiany bo chyba masz przebicie i to dobre   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 a stare kable wn moga miec wplyw? na pracę silnika tak, na błąd nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 czyli dalej szukam przyczyny bledy 42 .. ale dojde do tego powoli co do pracy silnika to poszarpuje czasami ...ale to kable sie zmieni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18069-blad-13-i-42/#findComment-189476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.