Gość tilok Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 witam. Od dłuższego czasu nurtuje mnie takie pytanie jak to jest ze zużyciem gazu dla instalacji I generacji a mianowicie przy jakich obrotach auto najmniej pali. W II generacji rządzi krokowy a w I No i jeszcze jak to jest gdy się hamuje silnikiem, czy auto zuzywa tyle gazu co normalnie byśmy na tych obrotach jechali czy nie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Ciekawe pytanie. W I generacji gaz jest zasysany przez podciśnienie w dolocie, ale jakie obroty są najmniej gazożerne?Nie zastanawiałem się nad tym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Gdy hamujesz silnikiem w aucie gaznikowym i analogicznie w aucie wtryskowym wyposarzonym w instalcje 1 lub 2 gen silnik spala taka ilosc gazu jak by pracowal na wolnych obrotach. W aucie z wtryskiem gazu sterowanym tym samym sterownikiem co wtryskiwacze benzyny (czyli bez dodatkoweko kompa gazu) podczas jazdy gdy hamujemy silnikiem wogule nie spalasz gazu identycznie jak jadac na benie w kazdym wtryskowym ukladzie zasilania. Silniki z wtryskiem nie zuzywaja paliwa podczas hamowania silnikiem, wtryskiwacze nie podaja wtedy paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tilok Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Gdy hamujesz silnikiem w aucie gaznikowym i analogicznie w aucie wtryskowym wyposarzonym w instalcje 1 lub 2 gen silnik spala taka ilosc gazu jak by pracowal na wolnych obrotach. to ciekawe . A czy może ktoś wie dlaczego tak się dzieje Ja do tej pory byłem przekonany że jednak na wolnych obrotach mniej zuzywa gazu a tu taka niespodzianka. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Zciagajac noge z gazu jadac na biegu zamykasz przepustnice do tego samego poziomu do jakiego jest zamknieta gdy silnik pracuje na wolnych obrotach. Ot cala filozofia. Jedyna drobna roznica to taka ze w czasie jazdy na biegu i puszczenia gazu kola napedzaja silnik przez co podcisnienie w kolektoze spada wolniej co za tym idzie silnik nie reaguje jak przy wylaczeniu zaplonu (odczuwalne wyrazne hamowanie).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ja myślałem, że po puszczeniu gazu przepustnica się zamyka i ilość mieszanki jaka trafia do kolektora regulowana jest przez silnik krokowy, ale to tak tylko sobie myślałem :salut:   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Silnik krokowy ma za zadanie bierzaca korekte skladu mieszanki poprzez dodanie lub ujecie powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 lokop, no to jednak przepustnica się całkiem nie zamyka, dobrze wiedzieć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.