Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 witam mam problem .ostatnio w Kadecie pojawiło sie szarpanie przy wciśnięciu pedału gaZU.Jest to zauważalne najbardziej przy ruszaniu ale także przy wiekszej prędkosci (jakby powstawała przerwa w dostawie paliwa - na 1 sek) .wymieniłem przewody ,swiece i nic.może coś doradzicie pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozack Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 a jeździsz na benzynie czy LPG?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 jeżdże na benzynie.....motor 1.6i   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 A próbowałeś odczytać błędy? Może to nam rozjaśni sytuację. Na wolnych chodzi równo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 spróbuj jeszcze wymienić kopułkę rozdzielacza o ile takową posiadasz. ja się pozbyłem takiego szarpania po jej wymianie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Na wolnych chodzi równo? chodzi normalnie....... spróbuj jeszcze wymienić kopułkę rozdzielacza o ile takową posiadasz nawet niewiem gdzie jest...... chyba nie to samo co kopułka aparatu zapłonowego którą wymieniałem.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 chyba nie to samo co kopułka aparatu zapłonowego którą wymieniałem..... to jest właśnie to   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 A jak błędy? Bo tak to może być dużo przyczyn, od zabrudzonego krokowca do kończącej się pompy paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ja miałem Kadetta C18NZ i miałem ten sam problem, jak dodajesz mocno gazu to go muli a jak dodawałem gaz powoli to chodził OK. Przyczyną tego problemu była pompa paliwa. Pomiędzy zbiornikiem paliwa a podwoźiem zbierał się sył, zbiornik przerdzewiał i sył wsypywał się do zbiornika przez co po jakimś czasie zapchała się pompka i nie dawała takiego ciśnienia paliwa jakie powinno być.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 dzięki bardzo......... a tak przy okazji jak samemu odczytac błedy w kadecie..........bo w omedze trzeba podpiąc"spinacz biurowy" pod złącze w 5 i 6 pin i jest ok .czy w kadecie jest podobnie????przypomnę że silnik 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.