Gość szwarcu Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Póki co, kapituluję... Czekam na termin u speca od silników TDI/DTI, którego polecił mi znajomy z OCP. Może w poniedziałek uda mu się wygospodarować czas na moją Asterkę i werdykt będzie znany... Dam znać jak będę wiedział co i jak. Trzymajcie kciuki! Dziennik wojenny, 25.03.2009 - Kolejny update: Po diagnostyce u super speców - silnik zachowuje się jak najbardziej poprawnie ACZKOLWIEK od momentu osiągnięcia około 2200 obrotów - wcześniej straszliwie zmulony. Zalecenie: sprawdzić przepływkę a jak to nie pomoże to badać wtryski bo komp wskazał że dawkowanie paliwa jest poprawne, zgodnie ze standardami Oplowskimi. A więc dzięki uprzejmości Kolegi z tegoż forum, udało mi się zdobyć super sprawny przepływomierz na próbę ale podczas przekładki okazało się że wąż za przepływomierzem jest zagięty pod opaską ergo szczelność wątpliwa. Po wymianie tegoż również, auto lepiej reaguje na niższych biegach i się "zbiera", niemniej jednak słabiej niż egzemplarz Kolegi. Jutro wykręcamy wtryski i sprawdzamy co z nimi. Jeśli się okaże, że wtryski są OK, wymieniam tylko wąż od przepływomierza (teraz go zacisnąłem tak że dziury nie ma) i olewam temat - widocznie tak ten typ ma i już się chyba nauczyłem tym jeździć a jak uzbieram kasę to jeszcze chiptuning rozważamy i do widzenia. Dam znać co i jak jak już złożymy dziada do kupy [ Dodano: Pią Mar 27, 2009 16:23 ] No mamy postęp w temacie ponieważ wykryliśmy problem - turbina działa ale nie pompuje! Trza regenerować... [ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 13:40 ] Obeszło się bez regeneracji - nagar ze środka wywalony i turbinka chodzi. Tak jak mówiłem na początku - demonem mocy on nigdy nie będzie ale przynajmniej juz jeździ przyzwoicie. Pytanie: czy ktoś zapodawał chiptuning na takiej astrze? Warto w ogóle zająć się tym tematem? W sensie czy to doda asterce mocy na niższych obrotach, zanim turbina się załącza?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-184263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 "Pytanie: czy ktoś zapodawał chiptuning na takiej astrze? Warto w ogóle zająć się tym tematem?" Jestem właśnie po chipie w Master Tuning... Moim zdaniem warto. Z 72 km mam 92 km, z 168 nm mam 208 nm i powiem Ci szczerze, że jest różnica. Szczególnie przy przyśpieszaniu w obrotach 2000-3000 nie poznaje swojego auta . Zrobiło się "żywsze".   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-152899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ile zapłaciłeś za chip?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-152871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Ile zapłaciłeś za chip? 1500 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-152790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyczo Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Witam, mam następujący problem z oplem Astra II 1.7 DTI. Przy przekroczeniu obrotów powyżej 2500 zapala się pomarańczowa kontrolka układu elektronicznego silnika i samochód traci moc. Badanie komputerowe wykazuje błąd zaworu ciśnienia doładowania. Wymiana tego zaworu, podobnie jak przepływomierza i oczyszczenie kolektora ssącego, nie dała efektów. Ostatni mechanik stwierdził, że na zawór dochodzi stałe napięcie, a powinno się zwiększać przy wyższych obrotach. Dlatego też wymienił sterownik silnika, ale i to nie pomogło. I w ten oto sposób czwarty z kolei mechanik poddał się nie wiedząc co dolega mojej astrze. Może ktoś z was miał podobny przypadek, albo zna dobrego mechanika z okolic Płocka ?? Pozdrawiam, tyczo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-141305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 tyczo Piszesz o stałym napięciu na zaworze ale chodzi Ci chyba o elektrozawór sterujący zaworem upustowym, którego to usterkę stwierdza układ diagnostyczny sinika. Więc napisz co dokładnie zmieniałeś: zawór upustowy czy elektrozaworek sterujący   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-141115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Mozliwe usterki: - czujnik cisnienia doladowania ( na kolektorze dolotowym) pokazuje cisnienie doladowania -elektrozawor sterujacy podcisnieniem ktory wysterowuje zawor WG na turbinie i tymsamym cisnienie doladowania -wezyki podcisnienia moga miec przetracie -pompa vac daje za salabe cienienie - okablowanie zarowno od czujnika cisnienia jak i elektorzaworka - mozliwe ze inne podzespoly moga wywolywac te bledy momo ze sa sprawne te czesci bo sa ze soba powiazane. Mam tu na mysli egr, przeplywka, elektroniczny pedal gazu itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-141093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Koledzy jak wyskakiwał mi błąd czujnika doładowania okazało się, że miałem zatkany katalizator. Wsadziłem strumiennicę i Asia już nie wykazywała tego błędu.Ale muli i ciężko się kręci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-140823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 szwarcu, mialem problem z moca wyczyscilrm kolektor ssacy od wewnatrz z nagaru i problem znikl teraz chce sia jechac pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-140558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Odswiezajac nieco watek, czy podczas diagnostyki silnika metoda gazu i hamulca, jesli kontrolka checka zacznie caly czas migac bez przerw tzn ze bledow nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18773-astra-ii-17-dti-brak-mocy/page/2/#findComment-126726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.