Gość septuria Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 witam wszystkich! chcialem odnowic ten stary temat gdyz doskonale opisuje moja przypadlosc a nie zostal rozwiazany? ma ktos jakies pomysly z czym to moze byc powiazane?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-83434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arti Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ja też proszę o pomoc w w/w temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-83319 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jeśli to CDTI to: 1. Sprawdzic przepustnicę- po przekręceniu zapłonu nie powinna być całkowicie zamknięta ( zdjąć przewód gumowy idący od intercoolera i obserwować zachowanie przepustnicy po włączeniu zapłonu-wymagane 2 osoby). 2. Po dłuższym postoju nieszczelny zawór bezpieczeństwa na CR rozładowuje ciśnienie paliwa - konieczne podłączenie podczas rozruchu do kompa i sprawdzenie ciśnienia paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-81735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dexiorr Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ja mam taki sam problem raz na 5 uruchomień silnika nie załapaie od razu a w pozostałych 4 przygasa(obrotomierz spada by po sekundzie wrócić edo normalnych obrotów jałowych) czasmi dchodzą do tego lewe obroty w czasie jazdy na 2, 3 biegu. Czy może być to wina przepustnicy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-80434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Tak, może to być przepustnica.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-80416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dexiorr Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a jaki jest koszt wymiany tej czesci i czy da sie to zrobic samemu czy nie bardzo??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-80408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Napisz jaki masz model silnika bo to istotne. Ale generalnie można bez problemu zrobic to samemu. Gorzej będzie z dostępnościa części na rynku a z uzywkami różnie to bywa. Jakby co to mogę spróbować załatwić- kontakt na PW.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-80406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregoro Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 no to widzę jest nas więcej zmagających się z tym problemem. U mnie panowie jest podobnie,. Jak jest zimny silnik to pali od razu, ja już się przejadę kawałek niestety trzeba go kręcić. Byłem na komputerze i żadnych błędów nie ma. wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa, posprawdzałem bezpieczniki itp po za tym auto nie traci mocy ani nie falują obroty. Ktoś doradzi co możne mieć winę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-79407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam wszystkich , panowie mam problem z swoją asterką ,od jakiegoś czasu zaczęło jej coś dolegać napoczątku zaświecała mi kontrolka "samochodzik z kluczykiem i auto niechciało odpalać po diagnozie w warsztacie samochodowym został wymieniony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia problem ustąpil na dwa tygodnie,ale zaczął sieproblem z odpalaniem silnika gdy był ciepły trzeba było kręcić z4-6m razy żeby odpalił,czasami na zimnym również za 2-3 razem,dodam że krecęnie sinikiem za każdym razem po kilkanaście sekund ,pojechałem do serwisu opel szpot w poznaniu zdiagnozowali że do wymiany jest pompa wysokiego ciśnienia bo niby siadł właśnie ten zawór który notabene 2 tygodnie temu został wymienionyale w/g nich ten zawór osobno nie występuje i oni proponują mi pompe w cenie 5,8 tyś.zł z promocją do 3,7 tys.zł oczywiście podziękowałem ,zawiedzony pojechałem do domu ,wykręciłem ten czujnik przeczyściłem założyłem ,wymieniłem f.paliwa ,odpowietrzyłem na rurkach dochodzących do pompowtryskiwaczy i astra zaczęła odpalać normalnie na zimno i na ciepło , ale po kilku dniach znowu to samo , pojechałem do mechanika na komputer -diagnoza błąd P1230 i P0487 jeden błąd to niby czujnik na listwie złe napięci a drugi to złe nastawy przepustnicy ,dał mi środek do mycia przepustnicy ,wymontowałem ją umyłem z osdu który wniej był i złożyłem spowrotem , samochód niby trochę żwawiej się zachowuje ale problem z odpalaniem pozostał ,dodam jeszcze że od momentu w którym to się zaczęło zaobserwowałem że po dłuższej spokojnej jeżdzie obroty silnika bardzo powoli schodzą z 1000 do ~850 a na postoju gdy dodam gazu to odrazu spadają do ~ 850 .dodam jeszcze że mechanik u którego byłem na komputerze mówił że czasami może lać któryś pompowtrysk ale komputer tego nie wykrywa tylko w następstwie tego podaje właśnie te dwa błędy .panowie podpowiedzcie coś ,bo te odpalnie już mnie bardzo irytuje . za wszelkie podpowiedzi będe bardzo wdzięczny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-79279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Panowie, sugestia co do rozwiazania problemu już padła kilka postów wcześniej: Jeśli to CDTI to: 1. Sprawdzic przepustnicę- po przekręceniu zapłonu nie powinna być całkowicie zamknięta ( zdjąć przewód gumowy idący od intercoolera i obserwować zachowanie przepustnicy po włączeniu zapłonu-wymagane 2 osoby). 2. Po dłuższym postoju nieszczelny zawór bezpieczeństwa na CR (pressure limiter) rozładowuje ciśnienie paliwa - konieczne podłączenie podczas rozruchu do kompa i sprawdzenie ciśnienia paliwa. Można jeszcze tylko dodać, że w silnikach 100KM i 125KM do odpalenia samochodu konieczne jest uzyskanie minimalnych obrotów rozruchu. Jeśli rozrusznik nie kręci zbyt dobrze to moduł sterujący nie pozwoli na odpalenie silnika. Jest to zabezpieczenie przed uszkodzeniem kola dwumasowego. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1881-astra-ii-17-cdti-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-79216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.