Skocz do zawartości

Astra II 1,7 cdti problem z odpalaniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Panowie opisywałem już wcześniej odkręcić przewód od recyrkulatora to jest ta rurka którą podawane są spaliny do dalszego dopalenia w kolektor ssący najlepiej zaślepić ,lub zablokować blachą z puszki po piwie cały problem leży po stronie zaworu EGR jak zdejmiecie przewód gumowy przy kolektorze ssącym powinno być widać czy jest osad ze spalin jeśli tak to kolektor ssący też jest zablokowany spalinami ale cały problem to EGR .Wymontować podłączyć wtyczkę przekręcić zapłon na start [nie obracać silnikiem ] zobaczyć czy się domyka z praktyki wiem że nie dokładnie jak kolektor jest zabity spalinami można próbować ewentualnie umyć broń BOŻE nie w benzynie może być np.WD 40 można oskrobać byle by nie podrapać . :lol: Ale mieć pewność ze ciśnienie na pompkach jest min 230 bar .

PO 487-to jest recylkulacja spalin,regulacja po stronie przepustnicy,niesprawność obwodu prądowego.

możliwości tak jak wyżej ,wiązka przewodów,słaby styk. posprawdzać dokładnie masy od wiązek przewodowych.

P1230-regulacja wtrysku niesprawność [nadmierne ciśnienie paliwa]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

dzięki bardzo za porady , przepustnica w mojej asterce po wymyciu po przekręceniu kluczyka domyka się około 45 stopni od położenia w poziomie , czy ten zawór bezpieczeństaw cr jak piszesz winter 77 -to zawór redukcji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia czy też zawór ciśnienia paliwa na szynie cr ,bo ja u siebie w asterce już wymieniłem zawór redukcji ciśnienia na pompie i tak jak już w poprzedniej wypowiedzi za dużo i na długo to nie pomogło , ale właśnie chwile temu wróciłem od tego kolesia z kompem i dzisiaj już nie wyświetlało błędu P0487 pozostał aby P 1230 . i co dalej panowie z tym fantem :(:lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie , problemów z asterką ciąg dalszy.pojechałem jeszcze w wtorek do serwisu boscha na badanie kts-em wynik sześć błędów p0201 ,p0202 , p0204,p1335,p0571,p1230 . jak to zobaczyłem to myślałem że mnie h.. jasny trafi .trzy pierwsze błędy to wtryskiwacze ,jeden czyjnik hamulca ,następny złe napięcie czyjnika listwy wkurzony pojechałem do domu wyciągnołem wtryski i w środe z czterema wtryskami pojechałem z powrotem do serwisu boscha sprawdzili i :wstyd: wtryski w stanie bardzo dobrym , na pocieszenie zaproponowali że mam przyjechać i wymienią czujnik położenia wału oraz czujnik wałka rozrządu to wtedy będzie już dobrze .sumując wymieniłem j€ż czujnik pompy wysokiego ciśnienia ,czujnik listwy wtryskowej , pięć razy wizyta na komputerze ,mnóstow poświęconego czasu ,kasy i kilometrów a auto nadal nie działa . :/:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No to nieźle pojechałeś... Jak dla mnie to ostatnim krokiem jaki możesz zrobić to wymienić zawór na listwie CR tzw.: pressure limiter. Nie wiem czy uda Ci się go dostać. Gdybyś miał problemy napisz na PW to spróbujemy coś załatwić. Na pewno nie kupuj używanego- nie da się sprawdzić i jak będziesz mial pecha to trafisz na niekoniecznie dobry a to Ci wspaniale zamydli obraz całej analizy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego winter77 , czy ten zawór na listwie o którym piszesz post wyżej to ten niby przypominający "odpowietrznik" , bo ja ten zawór elektryczny już wymieniłem ,a obok właśnie tego zaworu który wymieniłem jest właśnie taki przypominający odpowietrznik . ;( dzięki za wszystkie porady ,łapki już opadają . :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam wszystkich :beer: panowie ja walcze z moim autem już ok miesiąca i nadal nic. po podłączeniu do komputera w ASO pokazuje za małe ciśnienie na szynie CR tj ok 100 atmosfer, a minimalne do uruchomienia silnika wymagane jest ok 150 atm. No i druga sprawa, jak wyciągnie się filtr paliwa to chodzi bez zarzutu ( odpala na zimo i na rozgrzanym silniku na dotyk). Tylko kwestia jest taka, że filtr musi być aby pompy nie zajechać. Może ktoś pomoże rozwiązać problem. Z góry dzięki

 

[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 15:42 ]

witam no i wreszcie po prawie miesięcznej walce z samochodem znalazłem problem przez który atu nie chciało opalać. Minowicie okazało się ze winę ma zawór bezpieczeństwa na listwie CR. Po jego wymianie problem ustąpił i autko pali świetnie. Koszt wymiany 350 zł. pozdrawiam serdecznie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności