Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Witam Wczoraj wymieniałem przewód olejowy ktory idzie do alternatora (o ile dobrze pamietam jest to przewod cisnieniowy) z gumy na 2 opaskach.Wymiana byla konieczna poniewaz gdy samochod stal w garazu rano zawsze była plama oleju.Wiec wczoraj po wymianie wjezdzam do garazu z mysla ze bedzie wszystko OK a tu dzisiaj wyjezdzam i znowu plama co prawde mniejsza ale jest.Do alternatora idzie jszcze 2 przewod ktory jak mechanik mi powiedział zawsze bedzie rosił i gdy dzis mi go ogladal mowi ze nie powinien lać sie z niego olej bo nie jest na tyle mokry zeby kapało.Problem w tym ze taki przewod mozna dostac tylko w serwisie tzn. to nie jest problemem problemem jest koszt 270zł!. I moje pytanie czy moze powodem wycieku jest inna wada albo w innym miejscu ucieka olej a nie koniecznie przez węza jest on metalowy z dwoch stron skrecany.Czy na gwintach moze byc jakas uszczelka ktora jest do wymiany? NIe mam pojecia jak sie do tego zabrać i co moze byc powodem Za kazda sugestie rade i pomoc z gory dziekuje Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19075-przew%C3%B3d-od-alternatora/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 przewód olejowy ktory idzie do alternatora pierwszy raz słysze o takim przewodzie po co olej w alternatorze? A co do wycieku to najlepiej na kanał i uważnie przyjżyj się skąd ten wyciek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19075-przew%C3%B3d-od-alternatora/#findComment-181375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość briano Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ojjjjj ale cos kolego namieszales , skad przewód i to jeszcze olejowy w alternatorze?? Sprawdz dokladnie co wymieniales i napisz raz jeszczze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19075-przew%C3%B3d-od-alternatora/#findComment-181362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Jedyne przewody olejowe które powinny wychodzić z silnika to przewód chłodnicy oleju oraz od smarowania turbosprężarki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19075-przew%C3%B3d-od-alternatora/#findComment-181150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nie znam się na dieslach, ale tam przy altku coś jest z olejem, ale po co nie wiem. Aaaaaa, już wiem - vacum pompa do serwa. Ale co to ma wspólnego z olejem, nie wiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19075-przew%C3%B3d-od-alternatora/#findComment-179735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 ma i to sporo zazwyczaj na końcówce przewodu jest na stożek lub jest on na króćcu, ew. pod króciec montowana jest uszczelka miedziana - to będzie uszczelnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19075-przew%C3%B3d-od-alternatora/#findComment-179711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.