Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Witam Wczoraj wymieniałem przewód olejowy ktory idzie do alternatora (o ile dobrze pamietam jest to przewod cisnieniowy) z gumy na 2 opaskach.Wymiana byla konieczna poniewaz gdy samochod stal w garazu rano zawsze była plama oleju.Wiec wczoraj po wymianie wjezdzam do garazu z mysla ze bedzie wszystko OK a tu dzisiaj wyjezdzam i znowu plama co prawde mniejsza ale jest.Do alternatora idzie jszcze 2 przewod ktory jak mechanik mi powiedział zawsze bedzie rosił i gdy dzis mi go ogladal mowi ze nie powinien lać sie z niego olej bo nie jest na tyle mokry zeby kapało.Problem w tym ze taki przewod mozna dostac tylko w serwisie tzn. to nie jest problemem problemem jest koszt 270zł!. I moje pytanie czy moze powodem wycieku jest inna wada albo w innym miejscu ucieka olej a nie koniecznie przez węza jest on metalowy z dwoch stron skrecany.Czy na gwintach moze byc jakas uszczelka ktora jest do wymiany? NIe mam pojecia jak sie do tego zabrać i co moze byc powodem Za kazda sugestie rade i pomoc z gory dziekuje Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 przewód olejowy ktory idzie do alternatora pierwszy raz słysze o takim przewodzie po co olej w alternatorze? A co do wycieku to najlepiej na kanał i uważnie przyjżyj się skąd ten wyciek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość briano Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ojjjjj ale cos kolego namieszales , skad przewód i to jeszcze olejowy w alternatorze?? Sprawdz dokladnie co wymieniales i napisz raz jeszczze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Jedyne przewody olejowe które powinny wychodzić z silnika to przewód chłodnicy oleju oraz od smarowania turbosprężarki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nie znam się na dieslach, ale tam przy altku coś jest z olejem, ale po co nie wiem. Aaaaaa, już wiem - vacum pompa do serwa. Ale co to ma wspólnego z olejem, nie wiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 ma i to sporo zazwyczaj na końcówce przewodu jest na stożek lub jest on na króćcu, ew. pod króciec montowana jest uszczelka miedziana - to będzie uszczelnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.