Skocz do zawartości

Błędy P 1125 i P 1635


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Proszę o interpretację n/w błędów :

P 1125 i P 1635.

Wiem że pierwszy jest związany z turbiną a drugi z układem żąrzącym, ale nie wiem czy jeden może wynikać z drugiego. Dodam tylko że po wykasowaniu obu błędów ponownie pojawia się tylko błąd P1125

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania

P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania

 

Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik cisnienia doladowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz wezyki podcisnienia ( kolanka gumowe, wezyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co steruja poszczegolnymi elementami a w szczegolnosci zaworem WG turbiny. Sprawdz elektrozaworki- mozesz je przeropowac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To właśnie kolego Wesol zrobiłem:).i okazało się ze elektrozawór od turbiny był dokumentnie zapchany. Po oczyszczeniu Asterka dostała takiego kopa jakiego dawno nie miała. Z resztą od jakiegoś czasu wydawało mi się że coś autko słabnie ale byłem przekonany że to wina filtra powietrza, (który też dzisiaj wymieniłem), jednak widać że przyczyna leżała po stronie zaworka który był już przypchany i niedomagał.

Mimo wszystko dzięki za pomoc. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość pawelastra87

Witam wszystkich ktorrzy maja problem z kodem bledu 1125. dodam cos od siebie poniewaz tez dlugo z nim walczylem zaczolem od sprawdzenia wszystkich przewodow cisnieniowych i uznalem zze sa cale nastepnie od wymiany dwoch elektrozaworow czyli pierwszy to tzw. elektrozawor egr umieszczony zaraz za gorna pokrywa zaworow a drugi to elektrozawor sterojacy cisnieniem turbiny po wymianie elektrozaworow roznicy nie bylo tylko w portfelu bo kazdy nowy kosztuje 480zl wiec zaczolem dalej grzebac i wyczyscilem zawor egr i kolektor dolotowy co nie bylo latwym zadaniem. zeczywiscie zawor byl strasznie zasyfiony kolektor troche mniej ale czyszczenie mu nie zaszkodzilo i juz prawie pewny swojej wygranej w tej nierownej walce przegralem dalej to samo po przekroczeniu 120km/h zaswiecil sie check (samochod z kluczykiem) i autko mulilo strasznie. postanowilem oddac samochod do innego specjalisty poleconego przez kolege i ow mechanik stwierdzil ze moja turbina daje cisnienie jak pompka do roweru:( czyli prawie wogule i dlatego pokazuje sie ten blad poniewaz czujnik wychwycil zle cisnienie w ukladzie doladowania, na jego diagnoze odparlem ze to nie mozliwe bo samochod do 120km/h rozpedza sie jak szalony i ze przeciez slysze ze turbina chodzi. mechanik odparl ze jest pewny ze to usterka turbiny i nic mi wiecej nie pomoze bo nie zajmuje sie regeneracja turbin. dla potwirdzenia pojechalem do warsztatu w ktorym regeneruje sie turbiny i potwierdzila sie diagnoza mechanika turbina ledwo chodzila lopatki obracaly sie ciezko, byla lekko przytarta i zasyfiona. po regeneracji autko smiga jak nowe i ma kopa jak nigdy:) tylko ze regeneracja turbiny to nastepne 900zl :D wazne ze jest zrobione wiec polecam dobrego mechanika i nie bawienie sie w dochodzenie samemu przyczyny bo tylko narazacie siebie na koszty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość marcel_kk

Także miałem problem z błędem P1125, zacząłem od wymiany wężyków podciśnienia,

nie pomogło, następnie zauważyłem że miejsce w okolicach EGR jest mocno zabrudzone,

po odkręceniu rury dolotowej okazało się, że wydmuchało uszczelke.

Wymiana uszczelki na miedzianą jak na razie pomogło, poniżej kilka fotek z mojej walki z tym ustrojstwem:

297q0x.jpg

 

71qph2.jpg

 

2ldzwo8.jpg

 

smvsc4.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość password

może komuś pomogę w tym temacie. 2-3 miesiące temu w czasie szybkiej jazdy zapaliła się ikonka auto z kluczykiem - auto osłabło . po przyjeżdzie do domu metodą gaz-hamulec wyszedł błąd 1125 , podjechałem do mechanika który na kompie potwierdził ten sam błąd , pokazywał też trochę za małe ciśnienie doładowania egr w normie i wszystko inne też . jeszcze jedno po pokazaniu się błędu po ponownym odpaleniu błąd znikał i auto prawie normalnie jeżdziło ale przy 3 tyś.obr. dalej nie miał ochoty zbytnio się wkręcać . na spokojnie bez paniki pojeżdziłem kilka tygodni ale zdarza mi się co jakiś czas trasa 500km i wtedy było to trochę denerwujące bo przy szybkiej jezdzie błąd wyskakiwał i ponownie muliło. Mechanik po skrupulatnej diagnozie wykluczył egr -wężyki - pompy- sterowniki -turbiny- przepływki i postawił na zawór doładowania turbiny--zaryzykowałem i zainwestowałem 150 zł i na all....... kupiłem ten zawór -- 5 min. wymiana i po 2 tygodniach jazdy [ około 1000 km ] stwierdzam że jest wszystko ok - motor spokojnie bez problemu ciągnie do 4 tyś.obr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności