Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam. Wymieniłem w corsie z silnikiem X14SZ: Uszczelkę pod głowicą Zawory wylotowe - jeden był pęknięty - wymieniłem wszystkie Uszczelniacze zaworów - wszystkie Popycvhacze zaworów - wszystkie Filtr oleju Olej Pasek rozrządu Pompę wody Rolkę napinacza paska rozrządu Pasek napędu alternatora Po skręceniu wszystkiego silnik pracuje ale.....jak silnik Diesel'a Ponadto jeden gar nie pracuje - po wyjęciu kabla zapłonowego brak reakcji silnika Przy jeździe charakterystyka mocy wygląda mniejwięcej tak że na wolnych obrotach wogóle jej nie ma. Przy obrotach od 2500 czuć gwałtowny wzrost mocy. W dalszym przedziale do końca przedziału obrotów moc utrzymuje się na przyzwoitym poziomie. Dodatkowym objawem jest że po przekroczeniu progu 2500 silnik pracuje równiej (niepracujący gar jakby zaczyna pracować) Co moze być przyczyną takiego działania silnika? Moje podejżenie to przestawiony pasek rozrządu o jeden dwa ząbki i brak kompresji w cylindrze (dlaczego?)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 sprawdz czy dobrze masz kable wsadzone tez tak mialem bo myslalem ze walek rozrzadu kerci sie w prawo a krecil sie w lewo po zciagnieciu pokrywy zobaczyle wtedy ze mam nie w ta strone zmienilem i jest ok kolejnosc to 1,3,4,2 [ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 21:44 ] chodzi mi o kable w kopolce z kopolki do swiec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-180038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Moje podejrzenie to przestawiony pasek rozrządu o jeden dwa ząbki i brak kompresji w cylindrze (dlaczego?)też tak myślę choć nie lekcje ważył bym przewodów WN to znaczy czy nie leżały gdzieś gdzie mogły by złapać wilgoć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-180013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 przewód zamieniłem - nic nie dało. czy nie powinno być na kopułce 1,4,3,2 ?? Tak jest oznaczone. Nie działa gar nr.2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-180011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 a jak wykręcisz świece założysz na kabel i przyłożysz do silnika iskra jest bo jeśli tak to może nie ma ciśnienia na tym gaże   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-180002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 zobacz w ktora strone obraca sie walek rozrzadu ! od poczatku jak zciagniesz pokrywe walka wykrec swiece 1 z lewej strony na 4 garnku i na krzywkach 4 garnka krzywki musza sie mijac ( czyli jedna krzywka naciska na zawor a druga odpuszcza) wtedy tlok na 1 cylindze musi dochodzic do GMP gorny martwy punkt. wtedy palec na kopolce musi byc ustawiony na przewodzie 1 czyli do swiecy 1 z lewej strony! nastepnie na kopulce musi byc wpiety kolejny przewod wd. kolejnosci do swieci 3 potem 4 i2 tylko zwroc uwage w ktora strone sie kreci walek ! jak krecisz rozrusznikiem i w ta strone w ktora sie kreci tak podlacz przewody czyli 1 3 4 2 i powinno grac ! [ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 22:55 ] a jak wykręcisz świece założysz na kabel i przyłożysz do silnika iskra jest bo jeśli tak to może nie ma ciśnienia na tym gaże --- iskra zawsze bedzie ale jak sa nie pokolei kable z kopolki to nie odpali a iskra i tak bedzie ! daje na 100% ze nie ma kolejnosci z kopolki mialem to samo i chodzil jak deizel i zalewalo mi ciagle 1 gar myslalem ze sie zawor zawiesil zciagnolem pokrywe i wtedy zobaczylem ze walek sie kreci w lewo a nie w prawo zmienilem i palil na tyyyk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-180000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ciekaw jestem, jak wałek może się kręcić nie w tą stronę? To nie dwusów, że mozna go odpalać w obie strony. Ja bym upatrywał winę w popychaczach. Może nie był spuszczony olej i są niedomknięte zawory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-179922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ja bym upatrywał winę w popychaczach. Może nie był spuszczony olej i są niedomknięte zawory. Nowe są. Zastanawia mnie to bardzo bo........ moc ma lepszą niż przed wymianą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-179888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nowe są napełnione olejem. Ja też kupiłem nowe do mojego c20xe i olej spuszczałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19256-po-wymianie-uszczelki/#findComment-179807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.