Skocz do zawartości

Po wymianie uszczelki


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

 

Wymieniłem w corsie z silnikiem X14SZ:

 

Uszczelkę pod głowicą

Zawory wylotowe - jeden był pęknięty - wymieniłem wszystkie

Uszczelniacze zaworów - wszystkie

Popycvhacze zaworów - wszystkie

Filtr oleju

Olej

Pasek rozrządu

Pompę wody

Rolkę napinacza paska rozrządu

Pasek napędu alternatora

 

Po skręceniu wszystkiego silnik pracuje ale.....jak silnik Diesel'a

 

Ponadto jeden gar nie pracuje - po wyjęciu kabla zapłonowego brak reakcji silnika

 

Przy jeździe charakterystyka mocy wygląda mniejwięcej tak że na wolnych obrotach wogóle jej nie ma.

Przy obrotach od 2500 czuć gwałtowny wzrost mocy.

W dalszym przedziale do końca przedziału obrotów moc utrzymuje się na przyzwoitym poziomie.

Dodatkowym objawem jest że po przekroczeniu progu 2500 silnik pracuje równiej (niepracujący gar jakby zaczyna pracować)

 

Co moze być przyczyną takiego działania silnika?

Moje podejżenie to przestawiony pasek rozrządu o jeden dwa ząbki i brak kompresji w cylindrze (dlaczego?)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

sprawdz czy dobrze masz kable wsadzone tez tak mialem bo myslalem ze walek rozrzadu kerci sie w prawo a krecil sie w lewo po zciagnieciu pokrywy zobaczyle wtedy ze mam nie w ta strone zmienilem i jest ok

kolejnosc to 1,3,4,2

 

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 21:44 ]

chodzi mi o kable w kopolce z kopolki do swiec

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Moje podejrzenie to przestawiony pasek rozrządu o jeden dwa ząbki i brak kompresji w cylindrze (dlaczego?)

też tak myślę choć nie lekcje ważył bym przewodów WN

to znaczy czy nie leżały gdzieś gdzie mogły by złapać wilgoć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

a jak wykręcisz świece założysz na kabel i przyłożysz do silnika iskra jest :?:

bo jeśli tak to może nie ma ciśnienia na tym gaże

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zobacz w ktora strone obraca sie walek rozrzadu ! od poczatku jak zciagniesz pokrywe walka wykrec swiece 1 z lewej strony na 4 garnku i na krzywkach 4 garnka krzywki musza sie mijac ( czyli jedna krzywka naciska na zawor a druga odpuszcza) wtedy tlok na 1 cylindze musi dochodzic do GMP gorny martwy punkt. wtedy palec na kopolce musi byc ustawiony na przewodzie 1 czyli do swiecy 1 z lewej strony! nastepnie na kopulce musi byc wpiety kolejny przewod wd. kolejnosci do swieci 3 potem 4 i2 tylko zwroc uwage w ktora strone sie kreci walek ! jak krecisz rozrusznikiem i w ta strone w ktora sie kreci tak podlacz przewody czyli 1 3 4 2 i powinno grac !

 

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 22:55 ]

a jak wykręcisz świece założysz na kabel i przyłożysz do silnika iskra jest

bo jeśli tak to może nie ma ciśnienia na tym gaże

 

--- iskra zawsze bedzie ale jak sa nie pokolei kable z kopolki to nie odpali a iskra i tak bedzie ! daje na 100% ze nie ma kolejnosci z kopolki mialem to samo i chodzil jak deizel i zalewalo mi ciagle 1 gar

myslalem ze sie zawor zawiesil zciagnolem pokrywe i wtedy zobaczylem ze walek sie kreci w lewo a nie w prawo zmienilem i palil na tyyyk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem, jak wałek może się kręcić nie w tą stronę?

To nie dwusów, że mozna go odpalać w obie strony.

 

Ja bym upatrywał winę w popychaczach.

Może nie był spuszczony olej i są niedomknięte zawory.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja bym upatrywał winę w popychaczach.

Może nie był spuszczony olej i są niedomknięte zawory.

Nowe są.

 

Zastanawia mnie to bardzo bo........ moc ma lepszą niż przed wymianą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności