Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Problem: ciężko pracuje kierownica z wspomaganiem Pytanie: czy należy wymienić cały układ kierowniczy czy wystarczy tuleje ( czy łożyska ) obawy: chodzi o to żeby nie dać się nabrać mechanikowi na koszt związane z naprawą. i jaki jest koszt takich części? pozdrawiam PK   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19403-uk%C5%82ad-kierowniczy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 ja bynajmniej tego nie rozumiem bo są wspomagania elektryczne i mechaniczne to może tu jest problem (brak oleju,zacieranie się pompy) Pytanie: czy należy wymienić cały układ kierowniczy czy wystarczy tuleje ( czy łożyska )a tu chodzi ci chyba o maglownicę to raczej się robi jak jest wyciek oleju   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19403-uk%C5%82ad-kierowniczy/#findComment-178701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mogą być zatarte łozyska na kolumnie mcphersona. Może być za mało powietrza w kołach, mogą być za szerokie opony, resztę Andrzej napisał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19403-uk%C5%82ad-kierowniczy/#findComment-175771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.