Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Problem: ciężko pracuje kierownica z wspomaganiem Pytanie: czy należy wymienić cały układ kierowniczy czy wystarczy tuleje ( czy łożyska ) obawy: chodzi o to żeby nie dać się nabrać mechanikowi na koszt związane z naprawą. i jaki jest koszt takich części? pozdrawiam PK   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 ja bynajmniej tego nie rozumiem bo są wspomagania elektryczne i mechaniczne to może tu jest problem (brak oleju,zacieranie się pompy) Pytanie: czy należy wymienić cały układ kierowniczy czy wystarczy tuleje ( czy łożyska )a tu chodzi ci chyba o maglownicę to raczej się robi jak jest wyciek oleju   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mogą być zatarte łozyska na kolumnie mcphersona. Może być za mało powietrza w kołach, mogą być za szerokie opony, resztę Andrzej napisał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.