Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 no to jak to można zrobić, bo sam jestem ciekawy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Bierzesz srubokret plaski i oczkowy (bodajze 13) i zwiekszasz dawke paliwa na pompie wtryskowej. Wpinasz zaworek MBC na wezyk cisnieniowy idacy do gruchy waste gatu i w ten sposob "oszukujesz" waste gate i klapka uchyla sie pozniej stad mozliwe wieksze zadane cisnienie turbiny. Seria dmucha chyba ~0.5bar W wersji extreme polecam wymienic uszczelke pod glowica na taka grubsza metalowa i na seryjnym turbo nie przekraczac 1.2bar [ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 19:07 ] Acha, druga sprawa ze pompy lucasa sa dosc oporne na ten zabieg. Jesli twoja pompa boscha ma tzw. grzyba (LDA) to mozna szalec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Czyli z tego co przeczytałem ( i rozumiem) nic nie da się wycisnąć z tego silnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 tylko zniana softu ( chip tuning) ale da niewiele i bedzie kosztowac 1200 zl pod warunkiem ze masz zrdowy egzemplaz tego silnika. Kazdy tuner Ci powie ze ma bardzo waskie gardlo regulacji dawki i ciesnien.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ja swojego 1.6D przerabialem na x17dtl bo tam kolektory pasowaly plug and play, turbiny wsadzic juz nie zdarzylem bo sprzedalem Kadzika. Ale srubka tuning w tym egzemplarzu to byl najlepszy i najtanszy sposob. Dla tego samochodu byl to spory oddech. W przypadku Astry F Combi ten silnik jezdzi porownywalnie z silnikiem wolnossacym 1.6D (sic!) a w przypadku jeszcze ciezszej Astry G to wole sobie tego nie wyobrazac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 hehe... ja nie musze sobie tego wyobrazac Bradley sa dwie opcje... albo sie przyzwyczaic albo... sprzedac http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif silnikowi faktycznie brak oddechu w takim aucie... niewiele mocniejsze Y17DT jezdzi z tym autem o wiele lepiej... a to tylko 7KM roznicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 tomtomasz, twoja nexia przy tym to pewnie rakieta Ale spalanie za to mniejsze (choc tu tez odzywa sie waga samochodu i co z tego, ze diesel skoro musi taki karawan ciagnac)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 niewiele mocniejsze Y17DT jezdzi z tym autem o wiele lepiej... a to tylko 7KM roznicy Tak ale te 7 Km roznicy jest przy mocy max czyli gdzies kolo 4 tys obr. tu gdzie jezdzisz czyli od 1500 do 3500 moze byc nieco inaczej bo roznica nie tyle w mocy ale w momencie obrotowym moze byc spora. Dlatego miedzy innymi silniki na pompowtryskach czy common railu ida lepiej momo ze moga miec troszke mniej mocy katalogowo jak taki starszej generacji silnik a roznica w pojemnosci bedzie nieduza. Moc to nie wszystko- bradziej liczy sie jak jest rozlozony "niuton' bo tym przyspieszasz wyprzedzasz a nawet to ze auto nie zgasnie ci podczas ruszania bo za szybko pusciles sprzeglo czy za malo gazu wcosnales..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-176164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 tomtomasz, twoja nexia przy tym to pewnie rakieta Ale spalanie za to mniejsze (choc tu tez odzywa sie waga samochodu i co z tego, ze diesel skoro musi taki karawan ciagnac) spalanie mnie zawiodlo... nexia byla w gazie i mimo wszystkich problemow z tymze bylo sporo ekonomiczniej... astra jezdze glownie w miescie i ocieram sie o 8l/100km... a ze mul to mi bardzo nie przeszkadza... od scigania sie to mialem kiedys uno teraz to sie lubie potoczyc... wracajac do zwiekszania mocy tegoz silnika... zamiast myslec o zwiekszeniu mocy nalezy zadbac o prawidlowe dzialanie silnika... mi sie ten dynks od zaworu WG przycial i jak to rozruszalem to zupelnie inna jazda...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-156418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Zacinanie sie WG to tak jak w vagach zacinanie łopatek kierownic. uto wpada w klasyczny notlauf i niestety mamy mula. To ze silnik ma byc sprawny to rzecz jasna bez tego nie ma o czym dyskutowac. Zaden tuner nie zrobi programu jak silnik nie bedzie sprawny a to jest pierwsza rzacza jak sie robi wjezdzajac na hamownie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19515-17-td-tuning-mechaniczny/page/3/#findComment-156208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.