Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam serdecznie. Bardzo chciałbym dołączyć się do postu.. Jestem posiadaczem Opla kadetta Bertone 2.0 Gsi w cabrio rok 88. Posiadam ten sam problem, na wolnych obrotach silnikiem delikatnie rzuca a z tłumika odgłosy wydobywają się jak z lokomotywy. Silnik tak przerywa. Zmieniłem przewody wysokiego napięcia i nic. Być może będą to świece. Proszę o radę. Sebastian   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Sebastian Halski, małe pytanie czy pali się kontrolka silnika jeśli tak to z czytaj błędy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 C zy bertone cabrio 2,0 to c20ne, c20xe, c20seh, 20ne, 20xe, 20seh czy inny?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 a jak mogę sprawdzić model auta? nie jestem pewien ale chyba c20xe. Jednak proszę o informację jak sprawdzić ten model [ Dodano: Pią Kwi 17, 2009 15:20 ] co do silniczka problem się rozwiązał. Jednak nadal proszę o pomoc w ustaleniu modelu silnika. Mam jesze jeden problem. Strzelił mi wąż wody który idzie z chłodnicy do termostatu. Numer na wężu jest starty. Proszę o pomoc w ustaleniu modelu węża. Kawałek potrafię odczytać. Wygląda to tak: G . . . 0183050   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Jak masz 16V i masz lambdę, to c20xe, jeśli nie ma lambdy - 20xe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autko jest 8v 2litry - jaki to może być model?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Wykreśl silniki z "xe" z listy, którą napisałem wcześniej. Zostaną same 8V. Może podaj numer kompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 C zy bertone cabrio 2,0 to c20ne, c20xe, c20seh, 20ne, 20xe, 20seh czy inny?C20NE16V w cabrio nigdy seryjnie nie było montowane, a 88 rok to już czasy gdzie 20ne i 20seh nie były montowane. Ten drugi też chyba nie był montowany w kadecie cabrio, tylko w zwykłym gsi. [ Dodano: Nie Kwi 19, 2009 12:06 ] Witam serdecznie. Bardzo chciałbym dołączyć się do postu.. Jestem posiadaczem Opla kadetta Bertone 2.0 Gsi w cabrio rok 88. Posiadam ten sam problem, na wolnych obrotach silnikiem delikatnie rzuca a z tłumika odgłosy wydobywają się jak z lokomotywy. Silnik tak przerywa. Zmieniłem przewody wysokiego napięcia i nic. Być może będą to świece. Proszę o radę. Sebastian W pierwszej kolejności zadbaj o układ zapłonowy. Czyli wymień świece, sprawdź kopułkę i palec, i ew. też wymieńJeśli masz możliwość zmierz kompresję Wyciągnij silnik krokowy i wypłucz go przez noc w nafcie. Jeśli to nie pomoże to możesz spróbować delikatnie podkręcić obroty w górę. Zajrzyj na stronę www.ktk.pl/forum za tydzień śląsk robi spota w mikołowie(przy ognisku), jak coś to wpadnij, ktoś na pewno Ci pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.