Skocz do zawartości

DTI slaby i szarpie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

wymielalem pasek rozrzadu w corsie 1.7 DTI. do wymiany wszystko bylo ok. po wymianie silnik jakby oslabl i kiedy traktuje sie delikatnie gazem szarpie. praktycznie do 1500-1600 obrotow nie da sie jezdzic. musi caly czas pracowac pod para - sprezarka musi chodzic.

mechanik sprawdzal na kompie i mowi ze wszystko ok.

jakie moga byc tego przyczyny? co dalej z tym robic?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/
Udostępnij na innych stronach

wymielalem pasek rozrzadu

pewnie jest przestawiony o ząbek

a jaka jest "szansa" ze mechanik ktory pracuje w serwisie opla mogl popelnic taki prosty blad? da sie to jakos sprawdzic czy trzeba od nowa wszystko rozbierac?

moze miec to jakikolwiek zwiazek z napinaczem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-173939
Udostępnij na innych stronach

i tu wlasnie vag ma przewage bo sobie prostym fejsem moge sprawdzic kat wtrysku czego w oply nieidzie na techPC sprawdzic. Napewno na oryginalnym techu w aso mozna to zrobic i tak nawiasem mowiac nie wyobrazam sobie ze jakis mechanik cos grzebie w rozrzadzie i nie ustawia potem kata z pomoca komputera. Czasy ustawiania na mazaka itp juz minely dawno.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-173287
Udostępnij na innych stronach

Ja op-comem moge sprawdzic kat wtrysku, wiec nie wiem w czym ten vag jest taki lepszy.

Porownujac pirackiego vaga do bardzo uproszczonego techa na pc trafiles jak kula w plot.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172728
Udostępnij na innych stronach

Ja op-comem moge sprawdzic kat wtrysku, wiec nie wiem w czym ten vag jest taki lepszy.

Porownujac pirackiego vaga do bardzo uproszczonego techa na pc trafiles jak kula w plot.

Tez jak mialem AG to sie bawilem ABComem no i mam nawet gdzies scriny zrobione na kompie. Mozesz w nim sprawdzic pare rzeczy ale nie za duzo tego tam jest. Pobaw sie vagiem to zobaczysz co mozesz zrobic: od logow statycznych i dynamiczne po adaptacje, sprawdzenia dawki na poszczegolnych wtryskach, doprogramowanie kluczykow( ale to juz vag-tacho potrzebne), nawet sprawdzisz ile pali w danej chwili, sa tez parametry przeplywki, cisnienia doladowania. Cos podobnego to na opelcsanerze znajdziesz ale nieco drozej sam fejs josztuje no i kto ci podpowie co masz nie teges w silniku bo w vagu to tylko wrzycasz logi na forum i juz ci pyskuja ze dawki ucina, ze przeladowuje, ze tnie wartosci przeplywka itp. Na vagu mozesz nawet odpowietrzyc hamulce z poziomu komputera, zmienic dawke startowa coprawda w niewielkim zakresie czasem ale jest mozliwosc, aktywowac tempomat itd itd.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172714
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

chybu mnie w Corsie 1.7 DTI pojawił się dokładnie taki sam problem jak u autora tematu (wymielalem pasek rozrzadu, do wymiany wszystko bylo ok. po wymianie słychać lekkie pływanie obrotów, chodzi jak traktor i szarpie bardzo mocno przy ok 1500-1600 obrotow.)

 

Ustawienie rozrządu sprawdzone czy jest OK i wszystko poprawnie

 

Na kompie również nie pokazuje żadnych błędów

 

jeżeli ktoś ma pomysł co się stało to poproszę o sugestie

(bo niestety widzę że poprzednik nie dostał informacji tylko temat zszedł na tor który program jest lepszy)

----------------------------------------------------------------

edit 2012-08-22

 

Zauważyłem wycieki oleju napędowego z pompy wtryskowej (chyba to jest Denso) z zaworu przestawiacza kąta wtrysku (TCV) - i może przez to do układ paliwa dostaje się powietrze i szarpie (ale jeżeli tak to zbieg okoliczności że pojawiło się to zaraz po wymianie paska rozrządu)

 

Czy przecieki spowodowane są:

- nieszczelnością na oringach, czy to są jakieś specjalne oringi (macie ich dane).

- rozszczelnieniem zaworu w środku, i zakup nowego a może używkę.

Edytowane przez duken
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-451710
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności