Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam wymielalem pasek rozrzadu w corsie 1.7 DTI. do wymiany wszystko bylo ok. po wymianie silnik jakby oslabl i kiedy traktuje sie delikatnie gazem szarpie. praktycznie do 1500-1600 obrotow nie da sie jezdzic. musi caly czas pracowac pod para - sprezarka musi chodzic. mechanik sprawdzal na kompie i mowi ze wszystko ok. jakie moga byc tego przyczyny? co dalej z tym robic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 wymielalem pasek rozrzadupewnie jest przestawiony o ząbek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-173971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 wymielalem pasek rozrzadupewnie jest przestawiony o ząbek a jaka jest "szansa" ze mechanik ktory pracuje w serwisie opla mogl popelnic taki prosty blad? da sie to jakos sprawdzic czy trzeba od nowa wszystko rozbierac? moze miec to jakikolwiek zwiazek z napinaczem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-173939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 i tu wlasnie vag ma przewage bo sobie prostym fejsem moge sprawdzic kat wtrysku czego w oply nieidzie na techPC sprawdzic. Napewno na oryginalnym techu w aso mozna to zrobic i tak nawiasem mowiac nie wyobrazam sobie ze jakis mechanik cos grzebie w rozrzadzie i nie ustawia potem kata z pomoca komputera. Czasy ustawiania na mazaka itp juz minely dawno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-173287 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ja op-comem moge sprawdzic kat wtrysku, wiec nie wiem w czym ten vag jest taki lepszy. Porownujac pirackiego vaga do bardzo uproszczonego techa na pc trafiles jak kula w plot.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ja op-comem moge sprawdzic kat wtrysku, wiec nie wiem w czym ten vag jest taki lepszy. Porownujac pirackiego vaga do bardzo uproszczonego techa na pc trafiles jak kula w plot. Tez jak mialem AG to sie bawilem ABComem no i mam nawet gdzies scriny zrobione na kompie. Mozesz w nim sprawdzic pare rzeczy ale nie za duzo tego tam jest. Pobaw sie vagiem to zobaczysz co mozesz zrobic: od logow statycznych i dynamiczne po adaptacje, sprawdzenia dawki na poszczegolnych wtryskach, doprogramowanie kluczykow( ale to juz vag-tacho potrzebne), nawet sprawdzisz ile pali w danej chwili, sa tez parametry przeplywki, cisnienia doladowania. Cos podobnego to na opelcsanerze znajdziesz ale nieco drozej sam fejs josztuje no i kto ci podpowie co masz nie teges w silniku bo w vagu to tylko wrzycasz logi na forum i juz ci pyskuja ze dawki ucina, ze przeladowuje, ze tnie wartosci przeplywka itp. Na vagu mozesz nawet odpowietrzyc hamulce z poziomu komputera, zmienic dawke startowa coprawda w niewielkim zakresie czasem ale jest mozliwosc, aktywowac tempomat itd itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 90% tego wymieniles moge robic op-comem za 350 zl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 za 300-350 to masz opelscanera i zdaje sie jest jeszcze lepszy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 za 300-350 to masz opelscanera i zdaje sie jest jeszcze lepszy. no comments   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-172585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duken Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 (edytowane) chybu mnie w Corsie 1.7 DTI pojawił się dokładnie taki sam problem jak u autora tematu (wymielalem pasek rozrzadu, do wymiany wszystko bylo ok. po wymianie słychać lekkie pływanie obrotów, chodzi jak traktor i szarpie bardzo mocno przy ok 1500-1600 obrotow.) Ustawienie rozrządu sprawdzone czy jest OK i wszystko poprawnie Na kompie również nie pokazuje żadnych błędów jeżeli ktoś ma pomysł co się stało to poproszę o sugestie (bo niestety widzę że poprzednik nie dostał informacji tylko temat zszedł na tor który program jest lepszy) ---------------------------------------------------------------- edit 2012-08-22 Zauważyłem wycieki oleju napędowego z pompy wtryskowej (chyba to jest Denso) z zaworu przestawiacza kąta wtrysku (TCV) - i może przez to do układ paliwa dostaje się powietrze i szarpie (ale jeżeli tak to zbieg okoliczności że pojawiło się to zaraz po wymianie paska rozrządu) Czy przecieki spowodowane są: - nieszczelnością na oringach, czy to są jakieś specjalne oringi (macie ich dane). - rozszczelnieniem zaworu w środku, i zakup nowego a może używkę. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez duken Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19895-dti-slaby-i-szarpie/#findComment-451710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.