Skocz do zawartości

spadki obrotów na rozgrzanym silniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i przechodzę do rzeczy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

Mam Corsę B 1.0 ECO-TEC z 97r. 120 tys przebiegu. Pół roku temu wymieniany przepływomierz, pompa paliwa i czujnik położenia wała korbowego. Niestety podczas jazdy mam problemy. Po nagrzaniu silnika powyżej 90 stopni C przy ruszaniu oraz zmianach biegu na 2, 3, 4 spadają obroty silnika, dławi się, żeby po chwili zacząć normalnie przyspieszać. Jeżeli dodam mu więcej gazu i troszkę dłużej przytrzymam na wciśniętym częściowo sprzęgle to rusza płynnie ale nigdy w żadnym innym samochodzie nie miałem takich problemów. I teraz pytanie - czy coś z autem nie tak czy ze mną ??? (może zła technika jazdy)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha.

Powiedz, czym jeździłeś wcześniej, bo 1,0 ścigaczem nie jest i byle stary gruchot poldek jeździ lepiej.

Może się przyzwyczaiłeś do większych mocy, niż 1,0?

 

Ja nie jeździłem 1.0(całe szczęście http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ), więc nie mam porównania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Corsa to pierwszy mój własny samochód ???. Ale wcześniej jeździłem Mazdą 323 (chyba 90 rocznik o ile pamiętam, silnik 1.6 ale cięła pięknie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif), VW Polo 1.4, Renault 19 1.6, Corsą C 1.2 - generalnie nigdy takich problemów w autach nie miałem. Corsa w zeszłym roku była u mechanika i jak pisałem wymienione były przepływomierz oraz czujnik położenia wała korbowego - potem wydawało mi się, że jeszcze coś nie gra ale gościu powiedział, że to 1.0, że 3 gary i że trzeba mocniej go przegazować żeby dobrze latał :wesoly:. Później była jeszcze wymiana pompy paliwa bo mi padła. Ale te zamułki po nagrzaniu silnika są trochę wkurzająca i już sam nie wiem co jest grane :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz poczekać na wypowiedź użytkownika takiego silnika....

 

Toż to ma 1/2 pojemności mojego http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał ja37, X10XE to nie demon prędkości i przy ruszaniu trochę gazu dodać trzeba http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

A próbowałeś pociągnąć go na trochę wyższe obroty i wtedy zmieniać biegi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ani to demon, ani prędkości http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif. Tylko troszkę zastanawia mnie fakt że dopóki nie podgrzeje się do tych 90+ stopni to wchodzi na obroty bez problemu i w ogóle nie łapie zadyszek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności