Skocz do zawartości

spadki obrotów na rozgrzanym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

A zmierz oporność czujnika temperatury jak już złapie te 90*

 

ja37 - a możesz napisać mi to tak jakbym nie umiał czytać i pisać, jak takiemu cichociemnemu co nie wie gdzie samochód ma koła :?::D:D. Aż tak źle ze mną nie jest ale że tak powiem raczkuje w temacie aut :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171615
Udostępnij na innych stronach

No bierzesz omomierz.

I jak silnik złapie 90*C, to wyjmujesz wtyczkę z czujnika temperatury płynu i na tych 2 pinach wpinasz omomierz.

I odczytujesz wynik.

Później wpisujesz go tu na forum i będę miał dane do rozgryzienia usterki :?:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171595
Udostępnij na innych stronach

ŁUSY, bardzo proszę napisz co miałeś dokładnie na myśli pisząc, że trzeba "przestawić czujnik położenia przepustnicy" ?

 

Ja mam silnik 1.2 16V i pisałem też już obszernie o swoim problemie (dokładnie to samo co Kolega, autor tego tematu opisał) i też podejrzewam m. in. czujnik położenia przepustnicy. Ale czy można go faktycznie jakoś "dostroić" (a nie od razu wymieniać) ? Czy trzeba z tym jechać na TECH2 czy samemu da radę coś "grzebnąć" ?

 

pozdrowionka !

 

P. S. Dziś elektryk dokładnie mi wszystkie styki dostępne bez rozbierania elem. silnika przeczyścił jakimś specjalnym preparatem i nic to nie dało.

 

Ja jeszcze biorę pod uwagę teraz pompę paliwa bo ten elektryk zwrócił mi uwagę, że na wolnych obrotach troszkę świszczy (tudzież "gwiżdże").

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171370
Udostępnij na innych stronach

U mnie czujnik jest przymocowany na dwóch śrubkach

uchwyty czujnika mają podłużne otwory

luzując śrubki mam możliwość regulacji

ale nie wiem czy w corsie jest taki sam czujnik

ja przestawiłem czujnik dosłownie o 2 mm i wszystko wróciło do normy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171050
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja mam corse 1.0 12v z 2000roku i mialem podobny problem. Ale wtedy pojechalem do elektryka i on mi podpial autko do kompa i na poczatku nic nie pokazywalo, ale pozniej poczytalem ze niestety corsy b pokazuja na wykresach tylko wartosci skrajne a nie pokazuja wartosci posrednich a to o nie chodzilo. okazalo sie wkoncu ze mialem pompe paliwa zapchana. I jakos tam mi to reanimowali i jezdzi bez problemu. ale nie wiem niestety czy napewno masz to samo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-170685
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności