Gość ŁUSY Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Miałem podobne objawy kiedyś w swojej viki. Wystarczyło wtedy przestawić czujnik położenia przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 A zmierz oporność czujnika temperatury jak już złapie te 90* ja37 - a możesz napisać mi to tak jakbym nie umiał czytać i pisać, jak takiemu cichociemnemu co nie wie gdzie samochód ma koła :D. Aż tak źle ze mną nie jest ale że tak powiem raczkuje w temacie aut   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 No bierzesz omomierz. I jak silnik złapie 90*C, to wyjmujesz wtyczkę z czujnika temperatury płynu i na tych 2 pinach wpinasz omomierz. I odczytujesz wynik. Później wpisujesz go tu na forum i będę miał dane do rozgryzienia usterki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 ŁUSY, bardzo proszę napisz co miałeś dokładnie na myśli pisząc, że trzeba "przestawić czujnik położenia przepustnicy" ? Ja mam silnik 1.2 16V i pisałem też już obszernie o swoim problemie (dokładnie to samo co Kolega, autor tego tematu opisał) i też podejrzewam m. in. czujnik położenia przepustnicy. Ale czy można go faktycznie jakoś "dostroić" (a nie od razu wymieniać) ? Czy trzeba z tym jechać na TECH2 czy samemu da radę coś "grzebnąć" ? pozdrowionka ! P. S. Dziś elektryk dokładnie mi wszystkie styki dostępne bez rozbierania elem. silnika przeczyścił jakimś specjalnym preparatem i nic to nie dało. Ja jeszcze biorę pod uwagę teraz pompę paliwa bo ten elektryk zwrócił mi uwagę, że na wolnych obrotach troszkę świszczy (tudzież "gwiżdże").   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ŁUSY Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 U mnie czujnik jest przymocowany na dwóch śrubkach uchwyty czujnika mają podłużne otwory luzując śrubki mam możliwość regulacji ale nie wiem czy w corsie jest taki sam czujnik ja przestawiłem czujnik dosłownie o 2 mm i wszystko wróciło do normy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-171050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Ja mam corse 1.0 12v z 2000roku i mialem podobny problem. Ale wtedy pojechalem do elektryka i on mi podpial autko do kompa i na poczatku nic nie pokazywalo, ale pozniej poczytalem ze niestety corsy b pokazuja na wykresach tylko wartosci skrajne a nie pokazuja wartosci posrednich a to o nie chodzilo. okazalo sie wkoncu ze mialem pompe paliwa zapchana. I jakos tam mi to reanimowali i jezdzi bez problemu. ale nie wiem niestety czy napewno masz to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20075-spadki-obrot%C3%B3w-na-rozgrzanym-silniku/page/2/#findComment-170685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.