Skocz do zawartości

Klekocące hydropopychacze 1.6 16V


Gość borys1966

Rekomendowane odpowiedzi

Gość borys1966

Witam już zdążyłem poczytać że takie klekocące hydro popychacze to chyba przypadłość opli .

I ja niestety trafiłem na takiego opla jak zimny to klekocze jak diesel w miarę rozgrzewania silnika zjawisko to zanika. Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów stosował takie środki do czyszczenia popychaczy np. firmy LIQUI MOLY http://www.aukro.ro/item619794975-lekarstwo-na-hydrauliczne-popychacze-liqui-moly.html lub firmy WYNN`S http://wynns.pl/top/view_product.php?product=647&searchlink=yes&search=hydraulic&page=1

Czy takie produkty są bezpieczne dla silnika czy niestety szykuje się wymiana elementów a jest ich niestety 16. ewentualnie czy można je jakoś wyczyścić ( do 8V był opis na forum)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

O pierwszym - słyszałem opinie podzielone, nie testowałem, nie powiem

drugie - opis niemal "doktor" - a tematy na forum o nim były, guzik - SZUKAJ u góry

O szklankach też były, możesz "wymoczyć" np w ropie ale z jakim skutkiem ?

Jeśli padły na amen, to wymiana - niestety

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak do ciebie, ale do mnie pasują z lanosa 1,5 16V, sa tańsze, niż opla.

 

Najlepsze, że mam wszystkie wymienione na lanosowe a jedna jest z ASO opla, i jedną słychać, ciekawe, która to? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość borys1966

no dobrze a jak dużo jest pracy przy wymianie tych popychaczy? może bym sam wyciągnął je i wyczyścił ,ewentualnie jaka jest orientacyjna cena wymiany w warsztacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość borys1966

to może przy okazji wymiany rozrządu by to zrobił? O ile to jest to bo coraz częściej nurtuje mnie myśl że to co innego. Taki metaliczny klekot przechodzący jakby w mlaskanie w miarę rozgrzewania silnika staje się mało słyszalny. Silnik zalany jest olejem Mobil 10W-40.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mogą być szklanki.

Przy okazji rozrządu możesz śmiało zmienić.

Pamiętaj o simmeringach wałków do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość borys1966

ok dzięki a czy do wymiany tych elementów konieczne jest odkręcanie śrub głowicy czy wystarczy rozpiąć rozrząd i ściągnąć wałki.Znalazłem na forum takie zdjęcie głowicy http://www.czeperson.webpark.pl/glowica_1.jpg czy moja jest podobna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość borys1966

dobra dzięki za pomoc spróbuje jeszcze dolać oleju na maxa bo takie wypowiedzi też są że to podobno pomaga. A pewnie poprzedni właściciel do syfił silnik starym olejem i taki jest teraz efekt ( wymieniany filtr przeciwpyłkowy to była dosłownie smoła)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności