Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Raczej to nie pedał bo jak napisałem wcześnie to się dziej gdy samochód się porusza. Jak stoję i na luzie dodam gazu to wszystko jest ok. obroty idą do np. 3000 obrotów i natychmiast jak puszcze gaz to schodzą. Natomiast gdy samochód się porusza powyżej 4km/h i na luzie dodam gazu tak samo to zamiast polecieć do 3000obr. polecą tak na 4000/4500obr. i zostaną przez ok 2 sekundy, po tym czasie dopiero obroty zaczną schodzić. [ Dodano: Wto Lis 10, 2009 08:09 ] żadnych nowych propozycji co to może być   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-139812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 sprobuj podpiac sie pod techa (op-coma czy cos tam) i sie przejechac - z zapisem parametrow na zywo bo powodow moze byc wiele, od pedalu ktory daje zly sygnal poprzez przeplywke czy jakis czujnik...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-126230 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecmarcin Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam!!!Mam identyczne objawy objawy jak kolega co założył temat!!!Na postoju obroty chodza normalnie a właśnie po ruszeniu wolniej spadają popatrzcie czy przy waszych silnikach 2.0 DI tez tak jest i napiszcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-111269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek76 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ja u siebie takie objawy mam również, jednak tylko po dużych mrozach i to nie zawsze. W innych warunkach mi to sie nie wydarzyło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-111193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbackup Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam, Wymienione rzeczy: pedał gazu, przepływomierz, piasta (czujnik ABS), czujnik położenia wału korbowego, czujnik cieczy chłodzącej. Sprawdzony wszystkimi możliwymi komputerami podczas jazdy i postoju. Objawy bez zmian   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-76544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewyo Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam, Czy udało się komuś usunąć tą usterkę. Niestety mam to samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-56621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbackup Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Raczej to nie pedał bo jak napisałem wcześnie to się dziej gdy samochód się porusza. Jak stoję i na luzie dodam gazu to wszystko jest ok. obroty idą do np. 3000 obrotów i natychmiast jak puszcze gaz to schodzą. Natomiast gdy samochód się porusza powyżej 4km/h i na luzie dodam gazu tak samo to zamiast polecieć do 3000obr. polecą tak na 4000/4500obr. i zostaną przez ok 2 sekundy, po tym czasie dopiero obroty zaczną schodzić. [ Dodano: Wto Lis 10, 2009 08:09 ] żadnych nowych propozycji co to może być Kurcze myślałem że po takim czasie coś się uszkodzi całkowicie wymienię to i będzie ok. A tu już prawie 2 lata i nic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-38815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewyo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jakieś nowe pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-377599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 moze byc cos nie halo z pompa czescią nastawnika dawki paliwa. Tak mialem jak zaczalem bawic sie nastawnikiem w TDI i dodalem przesuwajac caly mechanizm. JEst to na tyle czule ze przestawienie o pol mimimetra to duza zmiana i wlasnie wtedy silnik opornie schodzil z obrotow. W TDI jest inny nastawnik bo to inna pompa ale problemmoze byc wlasnie od tego. Wczesniej byly nastawniki z opornica ktora lubila sie przybrudzić a teraz to sa z inna konstrukcja. Moze pedal gazu elektroniczny szwankuje, moze pompa a moze zmiana oprogramowania w ecmie poprawi. Tego chyba nikt nie powie na 100%.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-377631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrobel Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam ja tak miałem w służbowej skodzie i tam był to synchronizator przy skrzyni biegów czy coś takiego wtedy zapłaciłem za to jakieś 200 pl . Wcześniej też myslałem ze to coś z pedałem bo tam też jest bez linki ale diagnoza była trafna bo teraz jest bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20686-20-dth/page/2/#findComment-391956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.