Gość boogoo Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Witam kolegów .Czytam,czytam,szukam i nie znalazłem odpowiedzi. Czy może ktoś spotkał się z charakterystycznym klekotaniem dti-ka?Dlaczego tak dzieje się?U mnie często chodzi cicho i elastycznie ciągnie,ale podczas równej nawet jazdy np.stale 50km/h,zmienia się na spalanie jakby stukowe-taka twarda praca.A za chwile wraca do normy. Czujnik położenia wału wymieniłem,egr przeczyszczony i sprawny,elektrozawory sprawdzone i dobre,czujnik doładowania przeczyszczony,pompa vacum dobra,żadnych błędów na skanerze.Pali dobrze i na obydwu trybach pracy turbo ciągnie dobrze. Jeśli ktoś miał podobnie i poradził sobie z tym to proszę o pomoc.dzięki,pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Mam tak czasem również żę jak przycisnę to zawarczy jak traktor tyle że ciszej. To chyba turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165707 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Ja też tak przypuszczam,że to może byc turbo.Tak jakby się zacinało i nie ruszało przy lekkkim gazie,ale przy mocnym idzie ładnie .No olej wywala egr na kolektor. Ale dziś oglądałem u znajomego turbo i jego wyje okropnie-pewnie będzie regenerował.Ale co ciekawe,ma mniej oleju w kolektorze,a egr suchy i ten grzybek mu lżej chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Ja EGR również mam suchy ale w rurze dolotowej jest olej. Spoko regeneracja kosztuje 700 zł i będzie spokój na kolejne 200 tyś. NIe jest to jakiś straszny koszt jak na taki przebieg. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Stawiam na pompe. Tam jest juz elektronika ktora steruje dawka i katem wtrysku. W tym wieku ( cos kolo 10 lat) moze sie juz nastawnik przycinac i powodowac taka prace. Co niby mialoby sie przyciac w turbinie jak tam nie ma zmiennej geo...?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Tak mi coś mówiło,że może byc pompa. Czy można temu jakoś profilaktycznie zaradzic,jakoś przeczyszcic,poprawic,wymienic?Ponieważ nie zamierzam narazie zmieniac ''Zefira'' na inny,bo "z niego wyjątkowo równy gośc" .pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 No tak ale jak to by się przycinał nastawnik w pompie to chyba były by jakieś obiawy w pracy silnika...na przykład zmienne obroty itp ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Na zimnym trochę mi falowały to wymieniłem czujnik wału i wróciło do normy-a miałem nadzieję że i to zniknie . A'propos mojego znajomego co mu turbo wyje:to nie torbo,tylko uszczelka pod kolektorem wydmuchana i przy doładowaniu zaczyna się gwizd.pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 witam wydaje mi sie ze to raczej wtryski, sprobuj jezdzic na lepszym paliwie caly czas, i moze dolej jakiegos srodka do czyszczenia wtrysków. U mnie tez nie raz glosniej chodzi, jak jechalem do belgi dolałem STP do paliwa i jak go troche pogoniłem to chodził ciszej. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Z tym stp myślę spróbowac,tylko boję się czy nie narobi czegoś za dużo i wypłucze co nie co z uszczelnienia Narazie leje lepszą ropę już trzecie tankowanie i coś jakby lepiej,ale może to ta ropa,a nie wiem co będzie jak wleje zwykłej.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20704-zmiana-kultury-pracy-dti/#findComment-165138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.