Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Witam na początku chciałbym się przedstawić.....jestem zybi i po raz pierwszy piszę tego typu post.Na początek powiem ,że jestem posiadaczem tigry 1.4 1998r. i mam następujący problem,a mianowicie autko pali bez problemów jak jest zimne ale gdy się odrobinę nagrzeje lub postoi 30min po jeździe to strasznie długo trzeba kręcić żeby odpalił ,a jak odpali to bardzo powoli wchodzi na obroty lub obroty mu delikatnie falują.Z czytałem błędy tj. 0110-Czujnik temp. powietrza wlotowego i 0115-czujnik temp. płynu chłodzącego ,oba wymienione i żadnej poprawy(dodam , że z nowym czujnikiem temp. nie chciał się włączyć wentylator , a temp. silnika dochodziła do 100 stopni więc włożyłem ten sam) kody błędów pozostały. Z góry dzięki i proszę o pomoc .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaQ Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 łapie ci lewe powietrze prawdopodobnie,guma przy przepustnicy moze juz byc sparciała. To samo w aucie u siostry miałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/#findComment-165618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 jak się do niej dostać jeszcze jedno dzieje się tak od czasu gdy podczas jazdy setką coś strzeliło pod maską więc być może to jest to co mówisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/#findComment-165611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 a co ma sie lewe powietrze do zapalania? najwyzej jak zapali to moze nierowno pracowac błąd tkwi gdzies w elektronice, odłącz ten czujnik temp powietrza zasysanego (albo kup nowy) i zobaczysz czy cos pomogło, czujnik temp cieczy tez moze byc powodem tego, a jak sprawa wyglada z zapalaniem po dłuzszym postaoju, np rano po nocy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/#findComment-165559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaQ Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 robertnet, u młodej to było -lambda -egr -krokowy i lewe powietrze powymieniałem w.w i jak nie zmieniłem tej gumy to dalej szalał.Gume zmieniłem i przestał. A najlepiej żeby zygizbych, podjechał na kompa gdzieś to będzie wiadomo co dolega jeżeli to elektronika jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/#findComment-165529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Na kompie pokazało tylko te dwa błędy 0110 i 0115(oba czujniki wymienione na nowe i bez rezultatu) rano lub po dłuższym postoju auto odpala choć przez około 2min pracuje nie równo .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/#findComment-165494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 dodam , że z nowym czujnikiem temp. nie chciał się włączyć wentylator ,Na pewno dobry czujnik zmieniłes? Posprawdzaj jeszcze kablologię tych czujników i masy przykrecone do silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20713-problem-z-ciep%C5%82ym-silnikiem-tigry/#findComment-155191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.