Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 witam mam problem podczas mocniejszego hamowania blokuje mi sie jedno tylne koło. Sciagnalem wczoraj bęben i wszystko buło OK. co moze byc przyczyną takiego zachowania ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Wszystkie sprężynki były ok? Jak wygląda zużycie bębna? Nie ma śladów wycieku płynu z cylinderków?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Kiedy ostatnio odpowietrzałeś hamulce i wymieniałeś płyn hamulcowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Sciagnalem wczoraj bęben i wszystko buło OK. Nie może być OK,jeśli się blokuje.Walniesz młotkiem w bęben i pewnie szczęki się zejdą. Rozbierz wszystko,poczyść,sprawdż jak działa cylinderek,czy się nie zapiekł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 witammam problem podczas mocniejszego hamowania blokuje mi sie jedno tylne koło. Sciagnalem wczoraj bęben i wszystko buło OK. co moze byc przyczyną takiego zachowania ?? Też tak miałem okazało się że mam strzelony korektor siły hamowania. W Astrach są dwa każdy na jedno tylne koło. U mnie zawiesił się na w pozycji maksymalne obciążenie i też tak miałem że jak hamowałem to mi blokowało tylnie koło. W zimie tragedia obraca. Na przeglądzie miałem róźnice w hamowaniu ponad 60 % między tylnymi kołami. Mało tego efekt był taki, że w lato na asfalcie przy mocnym depnięciu hamulca ślady zostawiało tylnie koło. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 bebny, szczeki, cylinderki i plyn byly wymieniane ok miesiac temu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 korektor siły hamowania. Jak to wygląda i jak zostało naprawione?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 wygląda jak mały walec na przewodzie hamulcowym gdzieś w okolicy tylnej belki, a z tego co słyszałem to nie jest naprawialny. wersja dla kambi jest podczepiona pod belkę sprężyną na środku tej belki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Corsa 1,4 tez tak ma, 1,2 i 1,0 nie mają go.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Wie ktoś może do czego służy przy mechaniżmie ręcznego (astra G) taki bolec(średnica ze 2-3 cm,na końcu stożek) na końcu dżwigni dodatkowo przypiety linką.Widać to od wewnątrz koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.