Skocz do zawartości

P1901 Jak zinterpretować ten błąd.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam panowie trafiła mi sie Vectra C z silnikiem 1.9 dt.Problem który ją dręczy jest taki że po krótkiej jeździe silnik traci moc i zaświeca sie Check.Po odczytaniu błędów pokazało sie coś takiego P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - za duża różnica ciśnień.I nie bardzo potrafiP1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - za duża różnica ciśnień i nie bardzo potrafię to zinterpretować.Szukałem na forum podobnego tematu ale nic nie mogę znaleźć.Gdyby ktoś z was spotkał sie już wcześniej z czymś takim to proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jakies dodatkowe objawy? inne bledy? swiecy sie check engine i kontrolka swiec zarowych czy tylko check?

taki blad moze oznaczac ze filtr jest zapchany, jaki masz przebieg? jaki styl jazdy i gdzie w wiekszosci?

wydaje mi sie ze nie obedzie sie bez wizyty w aso i wypalaniu dpfa techem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przebieg kolego 153kkm styl jazdy to nie wiem jaki bo nie znam właściciela.A co do błędów to jest to jedyny błąd jaki występuje w sterowniku.Objawy te pojawiają sie po rozgrzaniu silnika i przejechaniu nie dużego odcinka drogi mocniej poganiając silniki.Według mnie dzieje sie to jak zaczyna sie wydobywać duża ilość spalin. I mam pytanko czy jest opcja czyszczenia DPF przy użyciu innych urządzeń diagnostycznych????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

szperając po sieci znalazłem wypowiedz pewnego gościa że niby OP-COM ma to w swoich funkcjach tylko na ile skuteczne.Powiedz mi proszę gdzie dokładnie szukać tego czujnika i jak on wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Gość mlody666

to super - opisz na forum, ale jak nie to slij na do mnie na priva ;)

Witam wszystkich forumowiczy,

 

czy mógłbyś opisać jak kolega rozwiązał problem z tym błędem P1901.

dodam,ze samochód to opel combo 1,3 cdti 55kw.

samochod jest cały czas w trybie awaryjnym, jakies 3 tyś temu wymieniany czyjnik ciśnienia w serwisie, jakis 1 tyś temu wymieniany filtr na regenerowany tj. z wymienionym wkladem. jakis czas było ok ale znowu DPF... 8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

czy mógłbyś opisać jak kolega rozwiązał problem z tym błędem P1901.

dodam,ze samochód to opel combo 1,3 cdti 55kw.

samochod jest cały czas w trybie awaryjnym, jakies 3 tyś temu wymieniany czyjnik ciśnienia w serwisie, jakis 1 tyś temu wymieniany filtr na regenerowany tj. z wymienionym wkladem. jakis czas było ok ale znowu DPF..

Opisz jak było po wymianie tego filtra i czy wchodził w tryb wypalania czy nie, czy jakieś błędy wyskakiwały? Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności