Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam panowie trafiła mi sie Vectra C z silnikiem 1.9 dt.Problem który ją dręczy jest taki że po krótkiej jeździe silnik traci moc i zaświeca sie Check.Po odczytaniu błędów pokazało sie coś takiego P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - za duża różnica ciśnień.I nie bardzo potrafiP1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek - za duża różnica ciśnień i nie bardzo potrafię to zinterpretować.Szukałem na forum podobnego tematu ale nic nie mogę znaleźć.Gdyby ktoś z was spotkał sie już wcześniej z czymś takim to proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 masz jakies dodatkowe objawy? inne bledy? swiecy sie check engine i kontrolka swiec zarowych czy tylko check? taki blad moze oznaczac ze filtr jest zapchany, jaki masz przebieg? jaki styl jazdy i gdzie w wiekszosci? wydaje mi sie ze nie obedzie sie bez wizyty w aso i wypalaniu dpfa techem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-161008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Przebieg kolego 153kkm styl jazdy to nie wiem jaki bo nie znam właściciela.A co do błędów to jest to jedyny błąd jaki występuje w sterowniku.Objawy te pojawiają sie po rozgrzaniu silnika i przejechaniu nie dużego odcinka drogi mocniej poganiając silniki.Według mnie dzieje sie to jak zaczyna sie wydobywać duża ilość spalin. I mam pytanko czy jest opcja czyszczenia DPF przy użyciu innych urządzeń diagnostycznych?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-161002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 znaczy sie to nie twoja vectra tylko ja naprawiasz? ja slyszalem tylko o techu2 ale to rowniez moze byc problem z czujnikiem...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-160956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 szperając po sieci znalazłem wypowiedz pewnego gościa że niby OP-COM ma to w swoich funkcjach tylko na ile skuteczne.Powiedz mi proszę gdzie dokładnie szukać tego czujnika i jak on wygląda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-160921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 P1901 - Czujnik ciśn. filtra cząsteczek Powiedz mi proszę gdzie dokładnie szukać tego czujnika i jak on wygląda.pewnie gdzies przy dpfie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-160864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Panowie sprawa rozwiązana.Jeśli kogoś interesuje jak ja czyściłem DPF-a to prosze pisać na Priv   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-160674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 to super - opisz na forum, ale jak nie to slij na do mnie na priva   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-160566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody666 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 to super - opisz na forum, ale jak nie to slij na do mnie na priva Witam wszystkich forumowiczy, czy mógłbyś opisać jak kolega rozwiązał problem z tym błędem P1901. dodam,ze samochód to opel combo 1,3 cdti 55kw. samochod jest cały czas w trybie awaryjnym, jakies 3 tyś temu wymieniany czyjnik ciśnienia w serwisie, jakis 1 tyś temu wymieniany filtr na regenerowany tj. z wymienionym wkladem. jakis czas było ok ale znowu DPF...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-71587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 czy mógłbyś opisać jak kolega rozwiązał problem z tym błędem P1901. dodam,ze samochód to opel combo 1,3 cdti 55kw. samochod jest cały czas w trybie awaryjnym, jakies 3 tyś temu wymieniany czyjnik ciśnienia w serwisie, jakis 1 tyś temu wymieniany filtr na regenerowany tj. z wymienionym wkladem. jakis czas było ok ale znowu DPF.. Opisz jak było po wymianie tego filtra i czy wchodził w tryb wypalania czy nie, czy jakieś błędy wyskakiwały? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21178-p1901-jak-zinterpretowa%C4%87-ten-b%C5%82%C4%85d/#findComment-71421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.