Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Nie moge znalezc mojego postu z wczoraj, wiec pisze ponownie, z nadzieja, ze tym razem uzyskam odpowiedz. Potrzebuje walek rozrzadu SEH od Kadetta do Calibry 2.0 8v. Nie mam o tym pojecia i chce sie dowiedziec jak najwiecej o walkach i o Kadettach, w których były montowane. Post wyedytowany > info na PW // GrzECHO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek_K Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Blondi, powiadomienia o przenoszeniu i usuwaniu tematów/postów są wysyłane na maila(lub na gg jak zaznaczysz w profilu). Sprawdź pocztę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Myślę iż zaszło jakieś nieporozumienie, a co do spraw technicznych: Silniki - kąt otwarcia zaworów - oznaczenie literowe: C20NE - 274st. - oznaczenie J 20SEH - 273st. - oznaczenie K 16SH - 289st. - oznaczenie A 18E - 297st. - oznaczenie B Jeżeli chcesz wzmocnić swój silnik nie zakładaj wałka od SEH'a, załóż tłoki SEH, a wałek 16SH lub 18E (a najlepiej kompletną głowicę 18E - ale wtedy bez wymiany tłoków) W razie jakichkolwiek niejasności zapraszam do tematu kolegi ja37 > Klik...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 juz lece czytac, a tymczasem prosze o info ile moze mi dac sam walek, a ile wspomniane tloki i walek. Ja nie chce duzo, chcialabym jedynie moc w okolicach 136 KM (czyli ok 20 KM). Dowiedzialam sie, ze zmiana walka wraz z kompem, wlasnie to moze mi dac, o tym drugim sposobie nie slyszalam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Same tłoki + wałek i komp to będzie zwykły SEH > 129 KM Nie za bardzo wiem jak sprawa wygląda przy zestawie tłoki SEH + wałek 18E i kombinacje. Czytając temat kolegi ja37 dowiesz się iż kompletna głowica 18E (planowana ale nie pamiętam dokładnie o ile) + tłoki SEH to trochę za dużo - sprężanie wyszło prawie jak w dieslu, a pasek rozrządu poszedł w strzępy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 tak juz do tego doszlam, co mnie zaniepokoilo, teraz czytam co bylo dalej. Ze zdjec jednak sie wszystkiego nie dowiem... Calibra jest ciezsza od corsy, wiec latac tak jak tamta nie bedzie. Nie chce jednak zrobic z niej nie wiadomo czego, gdyz w dalszym ciagu planuje jezdzic nia na codzien. Zmiana walka to byloby cos najprostszego do wykonania, po zmapowaniu pod VPower Racing zawsze bylaby to mocniejsza Calibra od innych ósemek i to na razie byloby dla mnie wystarczajace. No i znalazlam zaprzeczenie http://forum.opel24.com/viewtopic.php?p=199817#199817 Jeszcze jedno pytanie, gdybym miala zmienic sama glowice na 18E, to co to by mi dało i co poza tym musialabym wymienic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Blondi, w temacie jest opisana budowa od samego silnika, a następnie kolejne etapy jego przeróbki. Tak jak wspomniałem wcześniej > tłoki SEH i głowica 18E to przegięcie. Najlepszym wyjściem jest setup > dół c20NE + kompletna głowica 18E + chips. Cosiarka jeździła z tłokami SEH i głowicą 18E tylko przez krótki okres. Jeszcze jedno pytanie, gdybym miala zmienic sama glowice na 18E, to co to by mi dało i co poza tym musialabym wymienic?Do wymiany jest głowica, kolektor ssący, chyba wydechowy (nie pamiętam )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 chyba wydechowy (nie pamiętam )Wydechowy jest idento. Wim, bo kolektor 4-2-1 od ja37 z głowicy 18E śmiga przy moim C20NE.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 No i jeszcze listwa z wtryskami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 No to chyba zostało wszystko już powiedziane Dodam jeszcze, że gdybym teraz miał modzić 8V, wybrał bym dół od c20xe + góra od c20ne z wałkiem 16SH, lub 18E. Do tego można by zrobić flanszę pod kolektor ssący z 18E. Oczywiście na końcu trzeba to stroić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21254-walek-rozrzadu-seh/#findComment-160241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.