Skocz do zawartości

walek rozrzadu SEH


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Nie moge znalezc mojego postu z wczoraj, wiec pisze ponownie, z nadzieja, ze tym razem uzyskam odpowiedz.

Potrzebuje walek rozrzadu SEH od Kadetta do Calibry 2.0 8v. Nie mam o tym pojecia i chce sie dowiedziec jak najwiecej o walkach i o Kadettach, w których były montowane.

 

Post wyedytowany > info na PW // GrzECHO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blondi, powiadomienia o przenoszeniu i usuwaniu tematów/postów są wysyłane na maila(lub na gg jak zaznaczysz w profilu). Sprawdź pocztę ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę iż zaszło jakieś nieporozumienie, a co do spraw technicznych:

 

Silniki - kąt otwarcia zaworów - oznaczenie literowe:

 

C20NE - 274st. - oznaczenie J

20SEH - 273st. - oznaczenie K

16SH - 289st. - oznaczenie A

18E - 297st. - oznaczenie B

Jeżeli chcesz wzmocnić swój silnik nie zakładaj wałka od SEH'a, załóż tłoki SEH, a wałek 16SH lub 18E (a najlepiej kompletną głowicę 18E - ale wtedy bez wymiany tłoków) ;-)

 

W razie jakichkolwiek niejasności zapraszam do tematu kolegi ja37 > Klik...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

juz lece czytac,

a tymczasem prosze o info ile moze mi dac sam walek, a ile wspomniane tloki i walek. Ja nie chce duzo, chcialabym jedynie moc w okolicach 136 KM (czyli ok 20 KM). Dowiedzialam sie, ze zmiana walka wraz z kompem, wlasnie to moze mi dac, o tym drugim sposobie nie slyszalam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same tłoki + wałek i komp to będzie zwykły SEH > 129 KM

Nie za bardzo wiem jak sprawa wygląda przy zestawie tłoki SEH + wałek 18E i kombinacje.

Czytając temat kolegi ja37 dowiesz się iż kompletna głowica 18E (planowana ale nie pamiętam dokładnie o ile) + tłoki SEH to trochę za dużo - sprężanie wyszło prawie jak w dieslu, a pasek rozrządu poszedł w strzępy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak juz do tego doszlam, co mnie zaniepokoilo, teraz czytam co bylo dalej. Ze zdjec jednak sie wszystkiego nie dowiem...

Calibra jest ciezsza od corsy, wiec latac tak jak tamta nie bedzie. Nie chce jednak zrobic z niej nie wiadomo czego, gdyz w dalszym ciagu planuje jezdzic nia na codzien. Zmiana walka to byloby cos najprostszego do wykonania, po zmapowaniu pod VPower Racing zawsze bylaby to mocniejsza Calibra od innych ósemek i to na razie byloby dla mnie wystarczajace.

 

No i znalazlam zaprzeczenie http://forum.opel24.com/viewtopic.php?p=199817#199817

 

Jeszcze jedno pytanie, gdybym miala zmienic sama glowice na 18E, to co to by mi dało i co poza tym musialabym wymienic?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blondi, w temacie jest opisana budowa od samego silnika, a następnie kolejne etapy jego przeróbki.

Tak jak wspomniałem wcześniej > tłoki SEH i głowica 18E to przegięcie.

Najlepszym wyjściem jest setup > dół c20NE + kompletna głowica 18E + chips.

Cosiarka jeździła z tłokami SEH i głowicą 18E tylko przez krótki okres.

 

Jeszcze jedno pytanie, gdybym miala zmienic sama glowice na 18E, to co to by mi dało i co poza tym musialabym wymienic?

Do wymiany jest głowica, kolektor ssący, chyba wydechowy (nie pamiętam ;-))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba zostało wszystko już powiedziane ;)

Dodam jeszcze, że gdybym teraz miał modzić 8V, wybrał bym dół od c20xe + góra od c20ne z wałkiem 16SH, lub 18E.

Do tego można by zrobić flanszę pod kolektor ssący z 18E.

Oczywiście na końcu trzeba to stroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności