Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Brak nawiewu w oplu Kadecie z 1990 roku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, oprocz tego ze dzisiaj pekl mi pasek rozrzadu to wczesniej stracilem wogole nawiew dmuchawa nic nie chodzi i mam pytanie co moze byc tego przyczyna czy sam wlacznik czy jeszcze cos gorszego??

Silnik C14NZ z 1990 roku

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Bezpiecznik, przekaźnik, silnik dmuchawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik, przekaźnik, silnik dmuchawy.

zanim do silnika dojdziesz to po drodze jest rezystor - lubi sie przepalać

 

kolejna choroba dmuchawy kadeta to zatarcie wirnika - wszystko sprawne a nie kręci się bo zablokowany jest po prostu

 

używany 20-25zł

 

przepraszam za pewniactwo ale kadeta po prostu na pamięć znam :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

mlodykil22, no widzisz w grudniu pytałeś jaki pasek kupić i tyle czasu ci to zajęło więc auto się zbuntowało a ty nawet nie zdążyłeś się przywitać tu

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&postdays=0&postorder=asc&highlight=witamy&start=1089

 

przepraszam za pewniactwo ale kadeta po prostu na pamięć znam

takich więcej :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

co do bezpiecznika to wymienilem na drugi bo pierwszy sie spalil i dalej nie dziala.

Jak jechalem samochodem to na poczatku mi wlacznik jakby nie laczyl ale docisnalem i bylo ok.

ale pozniej wogole juz nic nie chodzilo takze niewiem.

Bylem na zlomowcu ale koles zaspiewal mi 30 zl za glupie pokretelko do nadmuchu wiec dalem sobie na razie spokoj.

A rezystor niewiem gdzie jest??

A po drugie to jak dzialal to mialem problem bo przez srodek leci zimne powietrze a po bokach cieple i niewiem od czego to zalezy.

A i wymienialem caly panel bo dostalem na zlomowcu i jednej linki nie moge zalozyc bo chodzi strasznie ciezko patrzalem i wogole niechce sie ruszyc ta cala wajcha moze cos sie tam zablokowalo?:?:?:?:?:?:

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rezystor niewiem gdzie jest??

przy samej dmuchawie pod plastikowym podszybiem z którego wyłażą ramiona wycieraczek

 

jak dzialal to mialem problem bo przez srodek leci zimne powietrze a po bokach cieple i niewiem od czego to zalezy.

ten typ tak ma

każdy kadett ma tak skonstruowany nawiew, nic nie jest zepsute

 

moze cos sie tam zablokowalo?:?:?:?:?:?:

nie ma nic wspólnego z silnikiem dmuchawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

wlacznik jakby nie laczyl ale docisnalem i bylo ok.

Bylem na zlomowcu ale koles zaspiewal mi 30 zl za glupie pokretelko do nadmuchu wiec dalem sobie na razie spokoj

Jak w ten sposób będziesz naprawiał usterki, to nie licz na to, że coś będzie działać.

Włącznik nie łączył, to moze nie łączyć i teraz.

jak dzialal to mialem problem bo przez srodek leci zimne powietrze a po bokach cieple

Dla pewności sprawdź czy rury elastyczne są dodrze nałożone na króćce kanałów wylotowych.

 

Może ArKos Ci tu więcej doradzi.?

Wajcha uruchamia klapę nawiewu na nogi.

Tam jest chyba linka, która idzie do pokretła.

Jeśli tak ,to jest źle założona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

na linkach są plastikowe zaciski i one lubią pękać

w miarę dobre dojście jest od str. kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kadett ma suwaki

środkowy nawiew posiada klapkę sterowaną pokrętłem przy kratce i umożliwia tylko otwarcie/zamknięcie

strumień powietrza jest brany bezpośrednio z pominięciem nagrzewnicy - nie ma takiej opcji żeby leciało ciepłe, chyba że na dworze upał :?:

 

dojście od kierowcy jest dobre - na wysokości pedału gazu jest jedna, a po stronie pasażera też tragedii nie ma - albo sie kładziesz i masz w zasięgu wzroku 2 pozostałe, albo demontujesz schowek (5 śrubek) i masz wszystko na wierzchu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.