Skocz do zawartości

Klekot na zimnym silniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam czy ktoś z was zegulował zawory w silniku 1,7 CDTI 2004 , ponoć się wymienia jakieś płytki , i może ktoś wie jakie to są koszty dziękuję za odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam. Ja mam ten sam problem, silnik chodzi koszmarnie w zakresie obrotów 1500-2200. Niedawno kupiłem Merivę, ma oryginalny przebieg 125 tyś km a chodzi gorzej niż 1.7 dti z przebiegiem ponad 200 tyś. Także przyłączam się do pytania, czy da się coś z tym zrobić? Dlaczego w ogóle się tak dzieje skoro luzy zaworowe są regulowane hydraulicznie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

Nie obraźcie się Panowie ale ten typ tak ma. Było to poruszane wielokrotnie na forum. Na zimnym silniku takie rzeczy się dzieją, ja k się rozgrzeje to jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Do kolegi Dawid.X Kolego w środę stawiam autko na tą regulację zaworów, mechanik sam stwierdził że pracuje zaglośno, ponoć te silnki mają różnie wyregulowane zawory , dlatego tak się to dzieje, u mnie na zimnym to jest makabra i to właśnie w przedziale obrotów 1500-2500 potem to znika, na ciepłym silnkiu nie słychać tego tak mocno ale daje się to we znaki , po naprwaie może napiszę coś wiecej moje auto też ma przebieg podobny do twego także zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mój dalej klekocze niemiłosiernie, nic z tym nie robię, bo nie wiem co zrobić... Widocznie ten system hydraulicznej regulacji zaworów szlag trafił i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój dalej klekocze niemiłosiernie, nic z tym nie robię, bo nie wiem co zrobić... Widocznie ten system hydraulicznej regulacji zaworów szlag trafił i tyle.

na początek w tym silniku nie ma hydrauliki do regulacji luzów.... Luzy reguluję się płytkami ręcznie...

 

Ja już na 99% jestem pewny że to niewłaściwy luz zaworowy w poniedziałek auto idzie na jego kontrole i regulację i wtedy się okaże dokładnie :roll:

 

Dam znac co wyszło i jak sie zachowuje silnik...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
marmi, Witam kolegę mam merive z silnikiem 1.7cdti i na zimnym siniku na biegu jałowym chodzi cicho ,gdy ruszam w przedziale ok.2000obr. zaczyn a sie walenie metaliczne stukanie jak złapie temp. jest ok.Prosba jezeli wiecie co to jest za usterka prosz napiszcie z góry dziekuje(nr tel.602786853)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam merive z silnikiem 1.7cdti i na zimnym siniku na biegu jałowym chodzi cicho ,gdy ruszam w przedziale ok.2000obr. zaczyn a sie walenie metaliczne stukanie jak złapie temp. jest ok.

w moim 1.7 DTI tez strasznie wali na zimnym, dokłądnie tak jak kolega opisal. Jutra meriva idzie na wymianę rozrządu, wiec przy okazji mechanik ma na to popatrzeć. Dam znać co z tego wyszło.

 

Dziś odebrałem Mery od mechanika, byl wymieniany rozrząd, olej i elementy zawieszenia.

Na jego klekotanie powyżej 2tys. stwierdził ze TTTM i skoro silnik równo i ladnie pracuje na jałowym i pozniej po rozgrzaniu to nie ma się czym przejmować. Mówil ze na 100% to nie beda luzy zaworow, bo wtedy klekotałby cały czas.

Nie wiem czy jechac w jakies inne miejsce na konsultacje czy poprostu lać ropke i cieszyc sie z jazdy na ciepłym silniku :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam merive z silnikiem 1.7cdti i na zimnym siniku na biegu jałowym chodzi cicho ,gdy ruszam w przedziale ok.2000obr. zaczyn a sie walenie metaliczne stukanie jak złapie temp. jest ok.

w moim 1.7 DTI tez strasznie wali na zimnym, dokłądnie tak jak kolega opisal. Jutra meriva idzie na wymianę rozrządu, wiec przy okazji mechanik ma na to popatrzeć. Dam znać co z tego wyszło.

 

Dziś odebrałem Mery od mechanika, byl wymieniany rozrząd, olej i elementy zawieszenia.

Na jego klekotanie powyżej 2tys. stwierdził ze TTTM i skoro silnik równo i ladnie pracuje na jałowym i pozniej po rozgrzaniu to nie ma się czym przejmować. Mówil ze na 100% to nie beda luzy zaworow, bo wtedy klekotałby cały czas.

Nie wiem czy jechac w jakies inne miejsce na konsultacje czy poprostu lać ropke i cieszyc sie z jazdy na ciepłym silniku ???

U mnie jest to samo, mam astre 1.7 CDTI i na zimnym silniku przy ruszaniu slychac klekot. Już się tym nie przejmuję, silnik pracuje równo, pali od pierwszego kopa, spalanie w normie. Chyba ten typ tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności