Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam czy ktoś z was zegulował zawory w silniku 1,7 CDTI 2004 , ponoć się wymienia jakieś płytki , i może ktoś wie jakie to są koszty dziękuję za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam. Ja mam ten sam problem, silnik chodzi koszmarnie w zakresie obrotów 1500-2200. Niedawno kupiłem Merivę, ma oryginalny przebieg 125 tyś km a chodzi gorzej niż 1.7 dti z przebiegiem ponad 200 tyś. Także przyłączam się do pytania, czy da się coś z tym zrobić? Dlaczego w ogóle się tak dzieje skoro luzy zaworowe są regulowane hydraulicznie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam Nie obraźcie się Panowie ale ten typ tak ma. Było to poruszane wielokrotnie na forum. Na zimnym silniku takie rzeczy się dzieją, ja k się rozgrzeje to jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Do kolegi Dawid.X Kolego w środę stawiam autko na tą regulację zaworów, mechanik sam stwierdził że pracuje zaglośno, ponoć te silnki mają różnie wyregulowane zawory , dlatego tak się to dzieje, u mnie na zimnym to jest makabra i to właśnie w przedziale obrotów 1500-2500 potem to znika, na ciepłym silnkiu nie słychać tego tak mocno ale daje się to we znaki , po naprwaie może napiszę coś wiecej moje auto też ma przebieg podobny do twego także zobaczymy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam Koledzy i co z praca tego zimnego silnika?? wyregulował ktoś te luzy i nie ma już tego stukania na zimnym czy dalej jest??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Mój dalej klekocze niemiłosiernie, nic z tym nie robię, bo nie wiem co zrobić... Widocznie ten system hydraulicznej regulacji zaworów szlag trafił i tyle.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Mój dalej klekocze niemiłosiernie, nic z tym nie robię, bo nie wiem co zrobić... Widocznie ten system hydraulicznej regulacji zaworów szlag trafił i tyle. na początek w tym silniku nie ma hydrauliki do regulacji luzów.... Luzy reguluję się płytkami ręcznie... Ja już na 99% jestem pewny że to niewłaściwy luz zaworowy w poniedziałek auto idzie na jego kontrole i regulację i wtedy się okaże dokładnie Dam znac co wyszło i jak sie zachowuje silnik...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 marmi, Witam kolegę mam merive z silnikiem 1.7cdti i na zimnym siniku na biegu jałowym chodzi cicho ,gdy ruszam w przedziale ok.2000obr. zaczyn a sie walenie metaliczne stukanie jak złapie temp. jest ok.Prosba jezeli wiecie co to jest za usterka prosz napiszcie z góry dziekuje(nr tel.602786853)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazuu Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 mam merive z silnikiem 1.7cdti i na zimnym siniku na biegu jałowym chodzi cicho ,gdy ruszam w przedziale ok.2000obr. zaczyn a sie walenie metaliczne stukanie jak złapie temp. jest ok. w moim 1.7 DTI tez strasznie wali na zimnym, dokłądnie tak jak kolega opisal. Jutra meriva idzie na wymianę rozrządu, wiec przy okazji mechanik ma na to popatrzeć. Dam znać co z tego wyszło. Dziś odebrałem Mery od mechanika, byl wymieniany rozrząd, olej i elementy zawieszenia. Na jego klekotanie powyżej 2tys. stwierdził ze TTTM i skoro silnik równo i ladnie pracuje na jałowym i pozniej po rozgrzaniu to nie ma się czym przejmować. Mówil ze na 100% to nie beda luzy zaworow, bo wtedy klekotałby cały czas. Nie wiem czy jechac w jakies inne miejsce na konsultacje czy poprostu lać ropke i cieszyc sie z jazdy na ciepłym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kloker Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 mam merive z silnikiem 1.7cdti i na zimnym siniku na biegu jałowym chodzi cicho ,gdy ruszam w przedziale ok.2000obr. zaczyn a sie walenie metaliczne stukanie jak złapie temp. jest ok. w moim 1.7 DTI tez strasznie wali na zimnym, dokłądnie tak jak kolega opisal. Jutra meriva idzie na wymianę rozrządu, wiec przy okazji mechanik ma na to popatrzeć. Dam znać co z tego wyszło. Dziś odebrałem Mery od mechanika, byl wymieniany rozrząd, olej i elementy zawieszenia. Na jego klekotanie powyżej 2tys. stwierdził ze TTTM i skoro silnik równo i ladnie pracuje na jałowym i pozniej po rozgrzaniu to nie ma się czym przejmować. Mówil ze na 100% to nie beda luzy zaworow, bo wtedy klekotałby cały czas. Nie wiem czy jechac w jakies inne miejsce na konsultacje czy poprostu lać ropke i cieszyc sie z jazdy na ciepłym silniku U mnie jest to samo, mam astre 1.7 CDTI i na zimnym silniku przy ruszaniu slychac klekot. Już się tym nie przejmuję, silnik pracuje równo, pali od pierwszego kopa, spalanie w normie. Chyba ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.