Skocz do zawartości

lampka kontrolna od hamulcow


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam. mam problem z lampka od hamulcow. ciagle sie swieci pomimo ze plyn jest w zbiorniczku i klocki byly wymieniane. co to moze byc za przyczyna?? prosze o odpowiedz pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

poprawilem te ''hamolce'' bo walio po oczach -Gawlak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

od hamulca recznego to mam inna kontrolke z napisem (P). a ten pod pedalem jest dobry. zastanawiam sie nad tym czujnikiem co jes w zbiorniczku. moze on jest uszkodzony??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin84

A jakby był ABS to od czego jest ta druga kontrolka. Bo ja też mam dwie, jedną od hamulca ręcznego a druga jest o czujnika poziomu płynu w zbiorniczku. A może jeszcze od czegoś bo świeci się po przekręceniu zapłonu, dlaczego skoro w zbiorniczku jest płyn, a po odpaleniu gaśnie?

 

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 12:46 ]

Witam

Sorry że odkurzam, ale dowiedziałem się od kogoś, że ta kontrolka może być też od zużytych klocków i chę się upewnić czy tak jest faktycznie. Jeśli tak to powinna się świecić w czasie jazdy jeśli klocki są do wymiany czy jak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam.

Podepnę się pod temat.

W Vectrze B zniknęły mi światła STOP. Bezpiecznik OK. Zdjąłem plastikową osłonkę nad pedałami i nie widzę pod pedałem hamulca żadnego włącznika. Pod pedałem jest tylko jakaś dźwigienka, która wchodzi w podłogę - prawdopodobnie uruchamiająca pompę hamulcową. Nad pedałem nic nie widać - przeszkadza jakaś plastikowa wyprofilowana poprzeczka - prawdopodobnie kanał nawiewu powietrza na stopy.

Gdzie znajduje się włącznik STOP?

Edytowane przez josef

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Niestety, musialem się udać do fachowca. Dla niego to 5 minut roboty. Włącznik całkowicie jest zasłanięty przez kanał nawiewu na stopy i należy wiedzieć, jak ten kanał odjąć, aby dostać się do włącznika. Jeden jego koniec jest bowiem wsunięty w inny element nawiewu, co jest całkowicie niewidoczne. Widoczne jest tylko zamocowanie na wkręt drugieko końca kanału nawiewu. Żeby całkowicie wysunąć ten kanał i dostać się do włącznika, to po wykręceniu tego wkręta należy dość energicznie nim szarpnąć, aby wysunąć go z tego innego elementy nawiewu. Ja bałem się, że coś urwę i narobię sobie dodatkowych problemów. Teraz już wiem, jak się do tej roboty zabrać.

W moim samochodzie włącznik ma 2 PIN-y. W tym samym roczniku samochodu może występować włącznik z 4-ema PIN-ami.

Edytowane przez josef
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności