ja37 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Tam jest 5V. Ale ten błąd, to przerwa w obwodzie, zobacz no przy wtyczce pod gumą, czy kabel ci się nie urwał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 a więc sprawdziłem czujnik położenia przepustnicy i przepływomierz w innym samochodzie działają bez problemu prześwietliłem też od nich przewody też jest ok i nadal mam problem czujnik położenia przepustnicy za wysokie napięcie a przepływomierz za niskie co może być tego przyczyną bo już korby dostaje wszystko sprawdzone i teoretycznie powinno działać a jednak nie działa jeśli ktoś ma jakieś pomysły niech pisze z góry dziękuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A podmień u siebie sam czujnik przepustnicy, może on krzaczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 witam mam pytanie bo mam problem z vectrą c20xe dokładnie z pompką paliwa , kupiłem orginał boscha i mi padła a dlaczego ?, jeszcze nie wiem ile ona musi mieć barów . mam inną z vectry a, ale 2.0 116 km rok 94 i nie wiem czy będzie pasowała dziękuje za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 temat z info o pompach znajdziesz w dziale FAQ tam zajrzyj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.