ArKos Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 varajet II jest u góry kwadratowy, pierburg 2E3 jest troche inny mi to wygląda na pierbugra 1B1 z silnika 13nb   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 to jest na 100% 1B1 tylko dlaczego w 1.6 ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 bo ktoś w ramach druciarstwa dał go w zamian za rozklekotany orginalny? :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 a może dlatego tyle palić :-) ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151993 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 może albo zła regulacja albo gaźnik za cienki ale bardziej zła regulacja chyba że jakieś podciśnienie - spadł wężyk z króćca   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 podcisnienie przy aparacie zaplonowym jest uszkodzone. to moze dla tego tyle pali i nie mam mocy takiej jak kiedys.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 no i masz podciśnienie to jest odpowiedzialne za wyprzedzanie kąta zapłonu w wypadku depnięcia w gaz działa na tej zasadzie, że pod tym "UFO" na aparacie zapłonowym jest cięgno które powoduje wyprzedzenie kąta zapłonu w aparacie - powstaje to na skutek tego, że przy depnięciu gazu w deche w kolektorze ssącym wytwarza się spore podciśnienie i to jest przyczyna wyprzedzenia kąta zapłonu brak tego to mulasty silnik, niekiedy kangury przy przyspieszaniu lub prychnięcia, i na pewno zużycie paliwa in minus, bo żeby jechać to trza bardziej cisnąć w pedał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 ok to widze ze czeka mnie wymiana aparatu zapłonowego. mam do zalatwienia identyczny z wygladu tylko na inne podłaczenie. ciekawy jestem czy to jest to samo. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151983 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 nie to samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 a moze z 2 da rade zrobic 1. bo sa identyczne takie samo wejscie na walek to i to na 3 kable tylko podlaczenie kabli jest na inna kostke Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22161-co-to-za-silnik-duze-spalanie/page/2/#findComment-151981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.