Gość zbisz41 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jednak będę dalej upierdliwy i dalej pytam czy ten kasator luzów w tej maglownicy działa? Wymieniłem łączniki stabilizatora i prawie ucichło .Następne w kolejce końcówki drążków na oko wydają się też zużyte.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-46112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dareknbr Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 kasator luzu ? maglownica posiada regulacje docisku listwy od prawej strony tam gdzie nie ma tulejki. Objawy które opisujecie to niedokręcone śruby drążka łączącego przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem. bardzo często z uwagi na sztywne połączenie śruby te się odkręcają Na 100 przypadków takich stuków 90 odpowiedzialne są te dwie śruby Ja osobiście je wymieniam i zakładam podkładki sprężynowe i już się nie odkęca.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-37648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardi1 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ja osobiście je wymieniam i zakładam podkładki sprężynowe i już się nie odkęca. jakiś manual? może uda mi się zaoszczędzić 800 zł na regeneracji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-37622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuchar Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 kasator luzu ? maglownica posiada regulacje docisku listwy od prawej strony tam gdzie nie ma tulejki. Objawy które opisujecie to niedokręcone śruby drążka łączącego przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem. bardzo często z uwagi na sztywne połączenie śruby te się odkręcają Na 100 przypadków takich stuków 90 odpowiedzialne są te dwie śruby Ja osobiście je wymieniam i zakładam podkładki sprężynowe i już się nie odkęca. Może dasz jakieś foto obrazujące dokładnie o które śruby chodzi? Albo jakiś manual jak gardi napisał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-37556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardi1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Gwoli informacji po 1,5 roku uzytkowania tej przekladni http://allegro.pl/promocja-przekladnia-corsa-c-combo-meriva-wyprzeda-i3116382227.html znowu jest do wymiany (naprawy) biore orginal z garazu i jade zawieść do regeneracji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-481918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario_80 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Odkopie. Gwoli informacji po 1,5 roku uzytkowania tej przekladni http://allegro.pl/promocja-przekladnia-corsa-c-combo-meriva-wyprzeda-i3116382227.html znowu jest do wymiany (naprawy) biore orginal z garazu i jade zawieść do regeneracji I jak poszlo z regeneracja i ile km po tym wytrzymala? Ja wlasnie kupilem Merive A, z chyba uszkodzona przekladnia, bo gdy jade po starej brukowanej drodze, badz przejezdzam przez poprzeczne laczenia plyt betonowych to napier.... mi cos luzno po kierownicy, i nie jest to nieprzesmarowany silniczek EPS. Dodatkowo w prawa strone krece jednym palcem ( w czasie jazdy dziala az za lekko), w lewa juz musze uzyc wiecej sily.. Na trzepakach nic nie wyszlo. W warsztacie stwierdzono i wymieniono prawy drazek kierow, tuleje wahaczy, zrobiono geometrie. Po wymianie ww. elementow pojechałem do kolegi diagnosty, ktory pomacal zawieszenie i powiedzial mi ze mam wyczuwalny luz na na nowym drazku kierowniczym, ale spowodowany luzem w przekladni. Ewentualnie gorne mocowanie amorka moze byc uszkodzone. Mam rowniez druga Merive A, gdzie wspomaganie chodzi dobrze, z wyczuwalnym oporem, takim jak w powyzszej Merivie krecac w lewa strone. Gdzie szukac przyczyny tej dziwnej pracy ukl. kierowniczego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-684681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Poczytaj ten temat http://forum.opel24.com/topic/64101-corsa-c-nowa-maglownica/page-1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-684688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario_80 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) Dzisiaj zrobilem przekladke silnika od wspomagania pomiedzy dwoma merivami i bingo. Za zmienny opór przy kreceniu kierownica winny jest silniczek. Po przekladce uszkodzonej czesci do drugiego auta, roznica jest juz mniej wyczuwalna, a w aucie gdzie roznica byla duza, na drugim silniczku jest teraz oK Stuki pozostaly bez zmian. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez Mario_80   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-685394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Zaraz bo coś przeczysz sam sobie. Podmieniłeś silniczki miedzy Merivami i w każdej jest lepiej. Więc gdzie masz ten uszkodzony silniczek? Gdyby był uszkodzony to w drugiej było by tak samo jak w pierwszej A nie bierzesz pod uwagę rzeczy najważniejszej jak styki na wtyczce które zostały poprawione przez wypiecie i wpiecie wtyczki. Czyli po prostu przeczyszczenie miejsc styku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-685395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario_80 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Niczego sobie nie przecze. Uszkodzony silnik chodzi lepiej w drugiej Merivie. Roznica jest wyczuwalna, ale nie az tak bardzo jak w poprzednim aucie. Jak roznica bedzie sie poglebiac to zamowie kolejny. A stykow nie biore pod uwage, bo nie mialy jak zasniedziec pod kierownica w kabinie. Wg Twojej teorii silnik powinien pracowac lepiej w starym aucie, a tak nie jest. Silniczki miedzy soba delikatnie sie roznia obudowa. Najwieksza wtyczka miala rowniez inny kolor, ale byly P&P. Numer czesci w wiekszosci byl ten sam, roznil sie tylko 3ema ostatnimi symbolami: "26108652 XXX". Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/2/#findComment-685399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.