adam1954 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 A stykow nie biore pod uwage, bo nie mialy jak zasniedziec pod kierownica w kabinie Oj tutaj byś się zdziwił jak w Oplu styki potrafią tracić kontakt. Obyś się nie przekonał. Wg Twojej teorii silnik powinien pracowac lepiej w starym aucie, a tak nie jest. Według mojej teorii to uszkodzony silnik powinien źle pracować w każdym aucie. Bo w końcu jest uszkodzony. Ale najlepiej się podpiąć do programu diagnostycznego i sprawdzić jak pracuje czujnik kata skrętu i jakie masz spadki napięć podczas skręcania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/3/#findComment-685401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario_80 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Ale najlepiej się podpiąć do programu diagnostycznego i sprawdzić jak pracuje czujnik kata skrętu i jakie masz spadki napięć podczas skręcania. OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/3/#findComment-685403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 No i zobaczysz podczas podpięcia jaki błąd sie zapisał w EPS   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/3/#findComment-685407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario_80 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Jak skanowalem go na poczatku stycznia od razu po sprowadzeniu to mial bledy, ale zadne z EPS.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/3/#findComment-685409 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.