Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A stykow nie biore pod uwage, bo nie mialy jak zasniedziec pod kierownica w kabinie

 

Oj tutaj byś się zdziwił jak w Oplu styki potrafią tracić kontakt.

Obyś się nie przekonał.

 

 

 

 

Wg Twojej teorii silnik powinien pracowac lepiej w starym aucie, a tak nie jest.

 

Według mojej teorii to uszkodzony silnik powinien źle pracować w każdym aucie.

Bo w końcu jest uszkodzony.

Ale najlepiej się podpiąć do programu diagnostycznego i sprawdzić jak pracuje czujnik kata skrętu i jakie masz spadki napięć podczas skręcania.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/3/#findComment-685401
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No i zobaczysz podczas podpięcia jaki błąd sie zapisał w EPS

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22491-maglownica/page/3/#findComment-685407
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności