Skocz do zawartości

Opel Sintra 2,2 benzyna prosze o dane


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Dane dotyczące regulacji

 Pojemność2198(cc)

Bieg jałowy700-800(obr. na minutę)

Luz zaworowy   Hydrauliczny  

Ciśnienie sprężania   Stan normalny12.0 - 15.0(bar)

Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej1.0(bar)

Ciśnienie olejuprzy 80 °C1.5 / 700 - 800(bar / obr. na minutę)

Układ paliwowy (marka i typ) GMPT- E15 

Kolejność zapłonu1-3-4-2 

Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)Należy użyć: Tester Tech 2 (° / obr. na minutę)

Świece zapłonowe (marka i typ)AC 41-954 

Odstęp elektrod świecy1.14 ą 0.08(mm)

Gazy spalinowe CONa biegu jałowym

ambda0.97 - 1.03 

Temperatura oleju w czasie testu80(°C)

Badanie w obwodzie zamkniętym przy: (obr. na minutę)2300 - 2800(obr. na minutę)HC 12%(%)

Układ chłodzenia

Ciśnienie1.2-1.5(bar)

Termostat otwiera się przy82(°C)

Wentylator działa przy100(°C)

Elementy elektryczne

Akumulator44(Ah)

Alternator70(A)

Hamulce

Grubość tarczy, przód, min.22.0(mm)

Grubość tarczy, tył, min.9.0(mm)

Układ kierowniczy i ustawienie koła

 Zbieżność kół, przód0°10'ą10'(°)

Pochylenie kół, przód-1°05'ą45'(°)

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód3°40'ą1°(°)

Zbieżność kół, tył0°29' ą 10'(°)

Pochylenie kół, tył-1°47' ą 35'(°)

Zawieszenie sportowe:  

Rozbieżność kół, przód0°10' ą 10'(°)

Pochylenie kół, przód-1°15' ą 45'(°)

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód4°00' ą 1°(°)

Zbieżność kół, tył0°32' ą 10'(°)

Pochylenie kół, tył-2°17' ą 35'(°)

Koła i opony

Wielkość opony185/70/14 

Opcjonalnie195/65/15 

Ciśnienie w przedniej oponie2.1(bar)

Ciśnienie w tylnych oponach2.2(bar)

Pojemności

Miska olejowa silnika, razem z filtrem5.0(l)

Przekładnia ręcznaF23  Wkład zapasowy do skrzyni biegów1.55(l)

Przekładnia automatycznaAF22  Wkład zapasowy do skrzyni biegów3.0 - 3.5(l)

Układ chłodzenia6.9(l)

Czynnik chłodniczy w układzie klimatyzacji900(g)

Olej do sprężarki klimatyzatora295(ml)

Ustawienia momentu obrotowego

Głowica cylindra   Etap 130(Nm) Etap 260°(°) Etap 360°(°) Etap 435°(°)

Wymienić śruby  

Świece zapłonowe20(Nm)

Czujnik tlenu30(Nm)

Panewka łożyskowa stopy korbowodu25 Nm + 50° + 50°(Nm)

Główna panewka łożyskowa20 Nm + 70°(Nm)

Korek oleju25(Nm)

Czujnik uderzeń25(Nm)

Silnik rozruchowy25(Nm)

Alternator40(Nm)

Przednia piasta   Etap 1130(Nm) Odkręcić   Etap 320(Nm) Etap 490(°)

Tylna piasta  Łożysko koła do piastyTył50 Nm + 30° + 15° Nakrętki koła110(Nm)

 

google.pl umożliwia znalezienie 99% powyższych informacji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

 

Zawieszenie sportowe:

 

HEJ!

to w Sintrze występowało coś takiego jak zawieszenie sportowe?!?

 

czy ktoś byłby tak miły i coś opowiedział o występowaniu takiej wersji?

czy to moze opcja jakieść nieskomplikowanych przestawień w zawieszeniu?

 

bo Sinterka to bardziej 'kanapowowóz' niz twardy i 'sportowy' Sharan ;-)

 

Piotrek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności