Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Proszę o dane (ilości) płynów eksploatacyjnych - olej silnika,skrzyni biegów, płyn chłodniczy itp. i jakie ogumienie zima, lato   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Dane dotyczące regulacji Pojemność2198(cc) Bieg jałowy700-800(obr. na minutę) Luz zaworowy Hydrauliczny Ciśnienie sprężania Stan normalny12.0 - 15.0(bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej1.0(bar) Ciśnienie olejuprzy 80 °C1.5 / 700 - 800(bar / obr. na minutę) Układ paliwowy (marka i typ) GMPT- E15 Kolejność zapłonu1-3-4-2 Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)Należy użyć: Tester Tech 2 (° / obr. na minutę) Świece zapłonowe (marka i typ)AC 41-954 Odstęp elektrod świecy1.14 ą 0.08(mm) Gazy spalinowe CONa biegu jałowym ambda0.97 - 1.03 Temperatura oleju w czasie testu80(°C) Badanie w obwodzie zamkniętym przy: (obr. na minutę)2300 - 2800(obr. na minutę)HC 12%(%) Układ chłodzenia Ciśnienie1.2-1.5(bar) Termostat otwiera się przy82(°C) Wentylator działa przy100(°C) Elementy elektryczne Akumulator44(Ah) Alternator70(A) Hamulce Grubość tarczy, przód, min.22.0(mm) Grubość tarczy, tył, min.9.0(mm) Układ kierowniczy i ustawienie koła Zbieżność kół, przód0°10'ą10'(°) Pochylenie kół, przód-1°05'ą45'(°) Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód3°40'ą1°(°) Zbieżność kół, tył0°29' ą 10'(°) Pochylenie kół, tył-1°47' ą 35'(°) Zawieszenie sportowe: Rozbieżność kół, przód0°10' ą 10'(°) Pochylenie kół, przód-1°15' ą 45'(°) Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód4°00' ą 1°(°) Zbieżność kół, tył0°32' ą 10'(°) Pochylenie kół, tył-2°17' ą 35'(°) Koła i opony Wielkość opony185/70/14 Opcjonalnie195/65/15 Ciśnienie w przedniej oponie2.1(bar) Ciśnienie w tylnych oponach2.2(bar) Pojemności Miska olejowa silnika, razem z filtrem5.0(l) Przekładnia ręcznaF23 Wkład zapasowy do skrzyni biegów1.55(l) Przekładnia automatycznaAF22 Wkład zapasowy do skrzyni biegów3.0 - 3.5(l) Układ chłodzenia6.9(l) Czynnik chłodniczy w układzie klimatyzacji900(g) Olej do sprężarki klimatyzatora295(ml) Ustawienia momentu obrotowego Głowica cylindra Etap 130(Nm) Etap 260°(°) Etap 360°(°) Etap 435°(°) Wymienić śruby Świece zapłonowe20(Nm) Czujnik tlenu30(Nm) Panewka łożyskowa stopy korbowodu25 Nm + 50° + 50°(Nm) Główna panewka łożyskowa20 Nm + 70°(Nm) Korek oleju25(Nm) Czujnik uderzeń25(Nm) Silnik rozruchowy25(Nm) Alternator40(Nm) Przednia piasta Etap 1130(Nm) Odkręcić Etap 320(Nm) Etap 490(°) Tylna piasta Łożysko koła do piastyTył50 Nm + 30° + 15° Nakrętki koła110(Nm) google.pl umożliwia znalezienie 99% powyższych informacji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 ArKos, dziękuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Zawieszenie sportowe: HEJ! to w Sintrze występowało coś takiego jak zawieszenie sportowe?!? czy ktoś byłby tak miły i coś opowiedział o występowaniu takiej wersji? czy to moze opcja jakieść nieskomplikowanych przestawień w zawieszeniu? bo Sinterka to bardziej 'kanapowowóz' niz twardy i 'sportowy' Sharan Piotrek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jest trochę nieścisłości w tym poście, jeśli interesuje cię sprawa zawieszenia to poczytaj o NIVO http://forum.opel24.com/topic/42244-zawieszenie-NIVO-pneumatyczne/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.