Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam Ziomale!Mam tu ciekawe sprawe.otoz w moim oplu sa problemy z paleniem na zimno i z jazda na benzynie jako ze mam gaz na ktorym jest wszystko ok.Mianowicie jak dam gaz do dechy to opel ma mula,szarpie sie jakby malo paliwa dostawal,a z paleniem rano sprawa wyglada tak:zapali i zgasnie,zapali i zgasnie i tak kilkanascie razy nim zaskoczy.Jako ze jestem mechanikiem mam dojscie do kompa ,wiec podpielem go i podczas jazdy wyskakuje mi jeden nieprawidlowy parametr-za uboga mieszanka.Czujniki i elektronika jest ok.Pokombinowalem troche i odlaczylem przewod podcisnienia na zaworze cisnienia paliwa a rurke na kolektorze zaslepilem.efekt jest taki ze pali rano teraz na dotyk ale problem mula jest nadal.Dodoam ze egr ,przepustnica i te sprawy sa ok,tzn. wyczyszczone itp. Ma ktos poysl jak sprawdzic zawor? Czy moze szwankuje pompa? Nie zdazylem tylko zmierzyc cisnienia paliwa.A filtr jest nowy. Dziwna sprawa i raczej sie nie spotkalem z czyms takim. [ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 22:58 ] I znowu lipa. Opelek zaczyna znow palic po staremu,tzn. jak przed odlaczeniem zaworu.Diabli mnie biora.... [ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 22:06 ] Chyba mam cos! Zatkalem przewod powrotny paliwa przy pomocy scisku stolarskiego i opel zaczal normalnie jezdzic.Wpadlem na ten pomysl po tym jak zmierzylem cisnienie paliwa na pompce-6 bar,a na listwie wtryskowej tylko 3.5- za malo?Wie moze ktos jakie ma byc cisnienie paliwa na listwie? Podejrzewam ze wtryski tez sa zapchane bo opel od dluzszego czasu ma gaz. I pozatym nie ma reakcji na otwarcie zaworu metoda usta-usta- czyli przy zalaczonej pompce powinien zmienic cisnienie na listwie gdzy sie wyssa powietrze z membrany podcisnieniowej. Po zatkaniu przewodu pali jak zloto,na dotyk. I Mieszanka jest na kompie pokazana prawidlowo.Zostaje mi tylko wynienic ten zawor a to nielatwa sprawa....Gdzie nowy dostane? Przy okazji zaslepilem sobie egr,i nie widze zadnej reakcji poza tym ze wlacza mi sie magiczna kontrolka jak pomecze opla dluzej na obrotach powyzej 3000,potem znow gasnie....Cuda sie dzieja z tym autem...Nie powiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 U ciebie normalne cisnienie paliwa, to 3 bary. Chyba pompka ci źle pokazuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-142271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Manometr mam dobry raczej i w wielopunktowym wtrysku pompa powinna dawac ok 5-6 bar cisnienia.na mono to zazwyczaj 1,2-1,8 bara.Jesli to nie cisnienie paliwa to co? Nie wienm jakie ma byc cisnienie na listwie,i jak wytlumaczyc fakt ze po zaslepieniu zaworu opel jezdzi normalnie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-142167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 w wielopunktowym wtrysku pompa powinna dawac ok 5-6 barTo po jaką cholerę się kupuje lepsze pompy, jak się chce podnieść ciśnienie do np.4 barów?Zdajesz sobie sprawę, jaką żywotnośc by miał wtedy regulator ciśnienia paliwa? Nowa pompa jak daje 4 bary, to aż za dużo. Na mono dają 1 bar. A ciśnienie na mono w listwie, to 0,76 Bara. jednak masz zły zegarek do mierzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-142163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 To co za diabel bedzie w tym oplu siedzial? Poczekam na okazje zeby pozyczyc z innego opla ten zawor i bede miec 100% pewnosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-141845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Witam. Mam pytanko: -wskaźnik paliwa cały czas pokazuje mi że mam 30l paiwa. Pływak wymieniłam i teaz już nie wiem.........niez nam się i nie chce żeby ktoś mi kit wciskał,że jezcze to i tamto do wymiany.... dziekiza odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-140423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Pewno masz czujnik poziomu paliwa w baku do wymiany,ewentualnie sie zacial i moze wystarczy wyczyscic.Trzeba wyjac i sprawdzic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-140242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Witam Wyciągnęli pływak i okazało się, że się zawiesił............pytanie tylko- dlaczego??? to już 4 czy 5 raz....... a ostatnio jak jeździłam to im szybciej jechałam tym mniej paliwa w baku pokazywało- a jak stałam to pokazywało znów 30L. Dzięki za poprzednią odpowiedź. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-139813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Może drut jest zagięty i zahacza o kosz pompy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-139756 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam ponownie. Czujnik nadala niedziała. Pojechałam na urlop....wracam- do domu mu jeszcze 500km i dupa. Wg.fachowca- korbowód wywalilo. Lawetka i z powrotem na urlop... Autko stoi i czeka....na nowy silik...... Masakra. Jaka może być przyczyna?? Czy mogł zawnić mechanik, który wcześniej naprawiał auto?? Wszystko było na czas wymienane, a najlepsze jest to, że przed wyjazdem byłam na przeglądzie. Dzięki za odpowiedź. Nie znam się, a i tak jak pytam- to słyszę- no poprostu sie zużyło?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23241-zawor-cisnienia-paliwa/#findComment-122926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.