Skocz do zawartości

Zawor cisnienia paliwa.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Ziomale!Mam tu ciekawe sprawe.otoz w moim oplu sa problemy z paleniem na zimno i z jazda na benzynie jako ze mam gaz na ktorym jest wszystko ok.Mianowicie jak dam gaz do dechy to opel ma mula,szarpie sie jakby malo paliwa dostawal,a z paleniem rano sprawa wyglada tak:zapali i zgasnie,zapali i zgasnie i tak kilkanascie razy nim zaskoczy.Jako ze jestem mechanikiem mam dojscie do kompa ,wiec podpielem go i podczas jazdy wyskakuje mi jeden nieprawidlowy parametr-za uboga mieszanka.Czujniki i elektronika jest ok.Pokombinowalem troche i odlaczylem przewod podcisnienia na zaworze cisnienia paliwa a rurke na kolektorze zaslepilem.efekt jest taki ze pali rano teraz na dotyk ale problem mula jest nadal.Dodoam ze egr ,przepustnica i te sprawy sa ok,tzn. wyczyszczone itp. Ma ktos poysl jak sprawdzic zawor? Czy moze szwankuje pompa? Nie zdazylem tylko zmierzyc cisnienia paliwa.A filtr jest nowy. Dziwna sprawa i raczej sie nie spotkalem z czyms takim.

 

[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 22:58 ]

I znowu lipa. Opelek zaczyna znow palic po staremu,tzn. jak przed odlaczeniem zaworu.Diabli mnie biora....

:?:

 

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 22:06 ]