Skocz do zawartości

płyn w chłodnicy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Jestem początkującym właścicielem corsy C (1.0 ZX 2002) od jakiegoś czasu zauważyłem nieznaczny ubytek płynu w chłodnicy pod samochodem nie zauważyłem by były jakieś wycieki. Co może być przyczyną ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdzić stan oleju w silniku jak jest ponad stan to uszczelka pod głowicą to jest wariant najgorszy :?: następnie sprawdzić pod wykładziną od strony pasażera bo może cieknie nagrzewnica i po trzecie obserwować złącza koło termostatu i pozostałych przewodow gumowych :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Podłączam sie pod temat. Chciałbym sam wymienić płyn chłodniczy w swojej Corsie.

I w związku tym pytania:

1. Czy przy chłodnicy jest jakiś zawór spustowy?

2. Co należy zrobić żeby wyleciał cały płyn? (czy trzeba odpalić samochód i poczekać aż temperatura wzrośnie i otworzy sie termostat?)

3. Jak dobrze odpowietrzyć układ?

4. Może jakieś cenne uwagi?

 

 

Dzięki!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy chłodnicy jest jakiś zawór spustowy?

Nie ma.Ja spuszczam przez odkręcenie czujnika od wentylatora.

Co należy zrobić żeby wyleciał cały płyn?

Cały płyn nigdy nie wyleci, podobno w bloku jest jakis korek spustowy, ale nigdy go nie znalazłem.

Jak dobrze odpowietrzyć układ?

Odpowietrznikiem jest czujnik temperatury na zegary, ten grzybek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak sobie myślę bo jedni mówią żeby nie mieszać płynów chłodniczych bo się galaretka zrobi inni mówią że można jeszcze, inni że o tym samym składzie tylko można mieszać.

A jak ktoś kupuje samochód i nie wie co ma wlane?? A z tego co piszecie to płynu się nie da spuścić całkowicie. Więc jak doleje innego to będzie galaretka ?? :lol: :-)

 

Odnośnik do komentarza