Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 myslalem ze mozna tak jak w dieselteż nie można bo spalisz alternator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 A ja mam nadal problem. Sprawdziłem pasek i jest dobrze naciągnięty. Naładowałem aku, podpiąłem i zapliłem silnik. Kontrolka chwile sie swieciła i zgasła. Ale zaraz się znów zapaliła. Kiedy obroty idą na ok. 2k to świeci bardzo, bardzo mocno. Mam takie pytania co do tego. 1) Ta kontrolka wskazuje na rozładowanie aku, czy na słabe ładowanie? 2) Jak podpiąć się pod alternator, żeby sprawdzić ładowanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 2) Jak podpiąć się pod alternator, żeby sprawdzić ładowanie?podłączasz pod klemy i na odpalonym ma być 14,5 V ale u ciebie pewnie szczotki poszły   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Dzięki bardzo. Ale bezpośrednio pod klemy, czy minus do blachy, jak przy odpalaniu z 2 akumulatorów? Droga jest taka wymiana szczotek? Samemu da rade? Troche się znam na elektryce/elektronice. A i proszę jeszcze od odp na 1 pytanie. A i jeszcze coś z tym aku. Jest u mnie ok 7 czy tam 8 tych nakrętek. Odkręciłem wszystkie podczas ładowania. Chciałem zapytać czy tak powinno się robić i czy do wszystkich wlewa się wode destylowaną? Pytam bo w 2 czy jednym z brzegu jest troche mniej wody niż w pozostałych i nie wiem czy to może wpływać na rozładowanie aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Póki płyty nie wystają nad elektrolit, to jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Kurcze znów problem. Gdy silnik jest na normalnych, swoich obrotach, na luzie na aku wskazuje lekko ponad 14V. Gdy doda się gazu ładowanie idzie na 15V. Tak samo jak się wrzuci jedynkę, czy dwójke też 15V. Ale co to za różnica skoro trzeba trzymać sprzęgło? Sam aku bez odpalonego silnika wskazuje równe 12V. Więc to on pada? Nie wiem już co robić.. Proszę jeszcze o odp na pytanie co wskazuje ta kontrolka akumulatora? Że aku jest rozładowany, czy alternator słabo go ładuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Kontrolka wskazuje na problemy z ładowaniem, czyli alternator. 15V, to za duzo, pewnie sypie się regulator. Rób, bo zagotujesz akumulator i popalisz pół elektroniki w aucie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-142161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Kurcze znów problem.nie przejmuj się jak by nic nie nawalało to byś nie wiedział jak wygląda silnik (oczywiście żart)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-141984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudpis Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Bez przesady. Zawsze staram się coś zrobić, jeżeli się tylko da samemu. Interesuje się tym troche od małego i wiem co i jak wygląda . Dziś zostawiłem samochód u mechanika. A sam regulator ile może kosztować? Z jakich powodów mógł paść? Od tak?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-141947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Nieraz pada tak sobie, nieraz przez słabą masę, nieraz przez zwarcie. Koszt zależy, jaki masz altek, bosch czy delco, czy inny wynalazek. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23345-kontrolka-akumulatora-miga/page/2/#findComment-141925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.