Gość redeeps Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Cześć, Chciałbym wywalić u siebie EGR i zamontować jakiś emulator, na innej stronce znalazłem schemat ale jest on do benzyny http://www.verboom.net/projects/speedster/20070729/index.html Wie ktoś może czy to zadziała w 1.3CDTI? (zakładam, że raczej nie) A może ktoś ma taki schemacik do 1.3CDTI albo zna parametry EGRa? Ktoś wie czym może grozić takie "zaslepienie" EGRa? Podobno można uszkodzić katalizator, czy to prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Cześć najlepszy sposób to przywrócić sprawność i zaślepić , czasami blokuje się w pozycji zamkniętej i pozostaje nie aktywny wtedy tez jest spokój ........ [ Dodano: Sob Paź 24, 2009 14:29 ] Cześć ja osobiście nie zalepiałem nigdy, widziałem na innym forum post ze niby zaseplenić egr powoduje pojawienie die innego błędu , ale nie wiem czy to prawda , właśnie jestem w możecie czyszczenia egr w swoim 1.3 cdti wygląda to tragicznie wszedzie czarna papa eheh   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-140333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej2482 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Czy mógłbyś udzielić instrukcji jak sie EGR przeczyszcza? Wyjmuje się go pewnie. Tylko w jaki sposób? Bo dojście do niego nie jest najłatwiejsze. Musze też coś z tym zaworem zrobić. O 1.3 CDTI oczywiscie mi chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-88122 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Wywalasz cały filtr paliwa razem z obudową i juz jest w miare dostep, choc i tak miejsca jest tragicznie mało... zaslepienie w 1.3 powoduje pojawienie się błedu niestety... najprościej wyczyścić i ile podziała tyle podziała.. jak sie zapiecze w pozycji zamknietej co rzadko się zdarza to wtedy jest święty spokój na lata....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-88104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej2482 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 jak sie zdejmuje ten czarny plastik z egra?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-87115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 jak sie zdejmuje ten czarny plastik z egra? tzn masz na mysli jego górną częśc?? jest do podstawy przykręcana na trzy śruby...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-87001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej2482 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 No tak tak górną część. Bo to tam sie znajduje sam zawór, prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-85546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redeeps Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ten czarny plastik to jest sam siłownik (wystaje z niego tylko bolec), który reguluje zawór. Cały zawór EGR z siłownikiem. Pozdro!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-84559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jesli ma tez tyle samo pinow co w silnikach z22se to ja bym sprobowal podpiac emulator do tego cdti. Jest duze prawdopodobienstwo ze sie sprawdzi. Robilem kilka takich emulatorow i sparawdzaja sie zarowno w 2.2 jak i 1.8 Sam egr ma w sobie opornice po ktorej przesuwa sie listwa podczepina do prowadnicy grzybka egr. Przez to jest monitorowany nie tylko czy egr jest otwarty czy zamkniety ale porostu ilosc % jego otwarcia. Mozna to smialo sprawdzic diagnoskopem tech albo innym sprzetem np launch( sprawdzalem ososbiscie)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-84238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Cześć A nie lepiej zablokować , w sofcie funkcje egr jest tak mozliwosc ! Jednostka sterująca jest wstanie ocenić czy egr działa taki emulator nie koniecznie pomoże ? pytanko jak zrealizujesz obniżenie masy pow zassanego na przepławce !!? w chwili gdy egr działa ? (czytaj emulator położenia) a propo rozbierania i czyszczenia tak jak tu koledzy pisali dużo z tym roboty , ja osobiście poradził bym rozebrać tylko górną cześć czarno kopułka trzy śruby upewnić się czy zawór jest w pozycji zamkniętej i zablokować egr w sofcie (programie), jesli juz czyzscisz całe egr to przy okazji przeczysc sobie kolektor dolotowy i intercooler kupa roboty ale czasami warto. dla leniwych link Pozdrawiam Formowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23593-emulator-symulator-egr-13cdti/#findComment-84215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.