Skocz do zawartości

Emulator / symulator EGR 1.3CDTI


Gość redeeps

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałbym wywalić u siebie EGR i zamontować jakiś emulator, na innej stronce znalazłem schemat ale jest on do benzyny

http://www.verboom.net/projects/speedster/20070729/index.html

Wie ktoś może czy to zadziała w 1.3CDTI? (zakładam, że raczej nie) A może ktoś ma taki schemacik do 1.3CDTI albo zna parametry EGRa?

Ktoś wie czym może grozić takie "zaslepienie" EGRa? Podobno można uszkodzić katalizator, czy to prawda?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

najlepszy sposób to przywrócić sprawność i zaślepić , czasami blokuje się w pozycji zamkniętej i pozostaje nie aktywny wtedy tez jest spokój ........

 

[ Dodano: Sob Paź 24, 2009 14:29 ]

Cześć

 

ja osobiście nie zalepiałem nigdy, widziałem na innym forum post ze niby zaseplenić egr powoduje pojawienie die innego błędu , ale nie wiem czy to prawda , właśnie jestem w możecie czyszczenia egr w swoim 1.3 cdti wygląda to tragicznie wszedzie czarna papa

 

eheh

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość maciej2482

Czy mógłbyś udzielić instrukcji jak sie EGR przeczyszcza? Wyjmuje się go pewnie. Tylko w jaki sposób? Bo dojście do niego nie jest najłatwiejsze.

Musze też coś z tym zaworem zrobić.

O 1.3 CDTI oczywiscie mi chodzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalasz cały filtr paliwa razem z obudową i juz jest w miare dostep, choc i tak miejsca jest tragicznie mało... zaslepienie w 1.3 powoduje pojawienie się błedu niestety... najprościej wyczyścić i ile podziała tyle podziała.. jak sie zapiecze w pozycji zamknietej co rzadko się zdarza to wtedy jest święty spokój na lata....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma tez tyle samo pinow co w silnikach z22se to ja bym sprobowal podpiac emulator do tego cdti. Jest duze prawdopodobienstwo ze sie sprawdzi. Robilem kilka takich emulatorow i sparawdzaja sie zarowno w 2.2 jak i 1.8 Sam egr ma w sobie opornice po ktorej przesuwa sie listwa podczepina do prowadnicy grzybka egr. Przez to jest monitorowany nie tylko czy egr jest otwarty czy zamkniety ale porostu ilosc % jego otwarcia. Mozna to smialo sprawdzic diagnoskopem tech albo innym sprzetem np launch( sprawdzalem ososbiscie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

A nie lepiej zablokować , w sofcie funkcje egr jest tak mozliwosc !

Jednostka sterująca jest wstanie ocenić czy egr działa taki emulator nie koniecznie pomoże ? pytanko jak zrealizujesz obniżenie masy pow zassanego na przepławce !!? w chwili gdy egr działa ? (czytaj emulator położenia)

 

a propo rozbierania i czyszczenia tak jak tu koledzy pisali dużo z tym roboty , ja osobiście poradził bym rozebrać tylko górną cześć czarno kopułka trzy śruby upewnić się czy zawór jest w pozycji zamkniętej i zablokować egr w sofcie (programie), jesli juz czyzscisz całe egr to przy okazji przeczysc sobie kolektor dolotowy i intercooler kupa roboty ale czasami warto.

 

dla leniwych link

 

 

Pozdrawiam Formowiczów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności