Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 hej wszystkim musze wymienic uszczelke pod glowica w oplu kadett 1.4i prosze o pomoc potrzebuje schematu silnika , glowicy i kolejnosci dokrecania srub w glowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Co prawda C16NZ http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=28423&highlight=wymiana+uszczelki+pod+g%B3owic%B1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-182044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Uważaj na momenty dokręcania śrub w głowicy. Każdy mówi co innego, z tego co pamiętam to w C14NZ jest 25Nm+3x30', ale nie jestem pewien.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-181895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 25Nm, 60*, 60*, 30* Nagrzać silnik i dokręcić jeszcze o 30*   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-181562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Czesc wszystkim . Też mam kadecika z silnikiem c14nz, 3 razy wymienialem glowice bo pekała na gwincie od swiec ( moze to wina zlego dokrecenia) i dokręcałem zgodnie z instrukcją na opakowaniu na uszczelce kluczem dynamometrycznym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-163972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 dokręcałem zgodnie z instrukcją na opakowaniu na uszczelce kluczem dynamometrycznym.A czytałeś dokładnie??Tam jest, że dokręcać do pierwszego oporu i później o 30*, a nie ma nic o kluczu. Na świecach są "dmuchane" uszczelki i takie dokręcanie im starczy. Psułeś sam głowicę na własne życzenie....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-163962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Ta dokładnie czytałem i podana byla tylko sila docisku srub itd. a glowica pekala na gwincie swiec zaplonowych . Jeszcze male sprostowanie co do klucza ogolnie to takim kluczem sie dokreca "głowę" . Teraz jest wszystko si tylko układ chłodzący mam za szczelny bo puszcza bąki jak sie rozgrzewa ze zbiorniczka wyrównawczego( tak myślę) i paść idzie w kabinie tak śmierdzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-163953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 To chyba ja nie doczytałem, bo myslałem, że swiece tak dokręcasz...... Czapka 25Nm, 60*, 60*, 60* i już.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23631-wymiana-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-163934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.