Skocz do zawartości

Koło dwumasowe


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Właśnie rozleciało mi się koło dwumasowe ,koszt nowego to ok 1,700 zł

czy jest możliwość wymiany tego sprzęgła na sprzęgło bez tego koła chodzi tu o normalne koło zamachowe tarcz i docisk.Może ktoś z was jest po takiej zamianie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dobre pytanie. Ja mam tak samo.

u mnie szarpie przy ruszaniu. tak jakby samochód podskakiwał. i coś jakby się delikatnie tukło, ale da się jaździć. wymiana w servisie ok 3000 PLN.

 

też bym to cholerstwo wyp....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie silnik Y20DTH 2001 rok sierpien jest zwykłe koło zamachowe,rozmawiałem z mechanikiem który specjalizuje sie w silnikach diesla opla,i powiedział że można wymienić, ale miał kiedyś taki przypadek że po wymianie na jednomasowe skrzynia się rozleciała-może przypadek ,a może jednomas pomógł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wywianie całego sprzęgła(jednomasowe)(tarcza docisk i wysprzeglik) + wszystkie poduszki nadal auto podskakuje przy ruszaniu, ale tylko jak jest zimne (po nocy). Rozgrzeje się i drżenie ustaje.

 

Mechanik już rozkłada ręce i ma ciśnienie jak mnie widzi :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiej firmy sprzęgło założyłeś? U mnie po wyminie sprzęgła na Valeo tez jest dziwny dzwiek jak się mocniej gaz wciśnie na 4 biegu to w przedziale 65-75 słychać dziwne stukanie potem mija jednym słowem w pewnym zakresie obrotów to słychać. Skrzynia byłą rozbierana i mechanik nic nie znalazł poza 2 łożyskami które zaproponował żeby wyminić bo są najbardziej obciążone.

Kolega z forum tez miał ten problem tylko ze w Astrece DTI identyczne objawy i tez wyminił na sprzęgło Valeo i tez mechanik rozkłada ręce- nawet inną skrzynie założyli i było to samo wiec moze tu tkwi problem. Ale juz nie mam zamiaru sie z tym bawić powiedzieli ze można z tym jeździć i sie nie przejmować wiec śmigam, zrobiłem już gdzieś 4 tys od wymiany i narazie poza tym dziwękiem nic sie nie dzieje. Orginalnie chyba było montowane sprzęgło Luk?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja jestem już ok dwa tygodnie po wymianie sprzęgła. W czasie jazdy zazgrzytało i Zafka przestała "ciągnąć". Po demontażu okazało się, że uszkodził się wielowpust w tarczy sprzęgła (zeszlifował się na gładko), a koło dwumasowe miało duże luzy boczne. Natrafiłem w sieci na ofertę firmy z Poznania dot. regeneracji sprzęgieł i kół dwumas. Po rozmowie telefonicznej zdecydowałem się posłać cały zestaw do tej firmy ale niestety dostałem odpowiedź, że z moimi częściami nie da się nic zrobić i odesłali mi komplet z powrotem (tylko straciłem 120 zeta na kurierów - nie mam do nich pretensji, bo oczywiście przez telefon nie da się określić, czy regeneracja jest możliwa). Skończyło się zakupem i montażem nowych części (LUK). Koszt całej naprawy z usługą - ok. 3.300zł (w tym oleje do skrzyni i przekł. kierowniczej i poduszka pod silnik), ale teraz Zafka śmiga aż miło - nie ma żadnych problemów...

Może komuś przyda się taki "opis naprawy"

Pozdrawiam i nie życzę takich "przygód" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności