Skocz do zawartości

Wymiana filtra paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po wymianie filtra palaiwa autko nie chcialo zaskoczyc , napiecie po kilku uruchomianiach zaczelo znikac, chyba zle zalozylem filter i pompa dostala po pupie ,dlawiąc sie i nadmiernie zuzywajac napiecie. Zmianilem filter w druga strone i nic przekaznik od pompy lapie i jeszcze cos pod maska klika ale rozrusznik nie zakreci. Czy aby naladowac akumulator :wink: czy cos padla???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie kręci to wyładowałeś pewnie aku. Napisałbyś chociaż jakie masz auto i jaki silnik, a najlepiej uzupełnij profil. Przyda się to w diagnozie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Na filtrze (gdy nie ma strzałki) powinny być napisy "IN" oraz "OUT". Odpowiednio "IN"- wejście paliwa z baku. "OUT"-wyjście paliwa z filtra, czyli dojście do wtrysku.

Ja osobiście gdy wymieniałem filtr paliwa nawet nie zapełniałem go benzyną. 2 sekundy kręcenia dłużej niż zwykle i sam zassał. UWAGA!!! Nie robić tak przy ropniaku, zawsze zapełnić filtr!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności