Gość Anonymous Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Witam wszystkich Mam problem z moim kadecikiem otóż nie wiem co się z nim dzieje. Po uruchomieniu silnika obroty rosną ma maxa dochodzą nawet do 7 tys. a przy tym silnik okropnie wyje. Po zdjęciu filtra powietrza przepustnica jest cały czas otwarta. Może ktoś z Was miał taki problem i mógłby mi coś doradzić Pozdrawiam poprawiłem w temacie/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 dochodzą nawet do 7 tys. a przy tym silnik okropnie wyjenie może być inaczej czy ktoś ściągał linkę? bo jeśli tak to jest źle założona co w ogóle było robione przy autku mam prośbę wpisz w profil jaki masz silnik dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-135097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 A więc linka nie była sciągana wiec to raczej nie z tego powodu. A co do tego co było robione przy autko to dzisiaj wymienili mi uzwojenie przy alternatorze bo nie ładował. W sobote był wymieniany próg i w drodze powrotnej zaczeły sie te problemy z obrotami tak ze nie nadaje się wogóle do jazdy i niewiem co z nim robić. Znajomy powiedział mi coś o sondzie lambda kazał mi to odłaczyć i wtedy jakby spadły to obroty to miałaby byc wina tego ale ja niemam pojęcia gdzie tej cześci szukac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-135066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ja mam na silniku 1,4 ale sonda jest w tym samym miejscu a sprawdzałaś czujnik przepustnicy? może tam jest coś nie tak może starczy wtyczkę wyczyścić sprubuj jeszcze odłączyć na chwilę akumulator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-135060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ja zrozumiałe, że przepustnica sie zacina w pozycji otwartej? Czyli coś mechanicznego. Najprawdopodobniej linka. Mógł jeden włosek pęknąć i zacina sie w pancerzu. Albo pękła sprężyna powrotna przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-135014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 widzisz Grześ przypomniałeś mi przy pedale gazu jest też sprężyna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-135005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Tak, ale jakby sprężyna pedału pękła, to by nie wracał do góry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-134998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 ja stawiam na linke, lub na wałeczek prowadnicy tylko nie pamiętam jak to wygląda w jednopunkcie... chodzi mi o ta nakładeczkę co chodzi w rowku cięgła przepustnicy jak się zatrze luk ten rowek zetrze to tam się zacina przepustnica...tak miałem ale w 2,0. Po odpaleniu trzeba zobaczyć czy da ręcznie popuścić cięgło przepustnicy i obserwować gdzie stawia opór...na przepustnicy czy na lince... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-129009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 witam mam probe mozecie mi powiedziec gdzie znajduje sie czujnik temperatury sa dwa jeden jest do wskaznika a mnie jest potrzebny ten 2 bo mechanik powiedzial ze to on moze byc przyczyna nie regularnych obrotow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-128700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 fox29, drugi jest odpowiedzialny za włączanie ssania...niestety nie wiem gdzie w 1,6 to to jest... w 2,0 jest za obudową termostatu koło alternatora... Obroty falujące to raczej stawiam na krokowca lub lewe powietrze...Ale sprawdź też świece palec kopułki,kable i czystość wtrysku... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24262-szalej%C4%85ce-obroty/#findComment-128683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.