Skocz do zawartości

szalejące obroty


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam problem z moim kadecikiem :beer: otóż nie wiem co się z nim dzieje. Po uruchomieniu silnika obroty rosną ma maxa dochodzą nawet do 7 tys. a przy tym silnik okropnie wyje. Po zdjęciu filtra powietrza przepustnica jest cały czas otwarta. Może ktoś z Was miał taki problem i mógłby mi coś doradzić

Pozdrawiam

 

poprawiłem w temacie/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dochodzą nawet do 7 tys. a przy tym silnik okropnie wyje

nie może być inaczej

czy ktoś ściągał linkę?

bo jeśli tak to jest źle założona

co w ogóle było robione przy autku

 

mam prośbę wpisz w profil jaki masz silnik

dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc linka nie była sciągana wiec to raczej nie z tego powodu. A co do tego co było robione przy autko to dzisiaj wymienili mi uzwojenie przy alternatorze bo nie ładował. W sobote był wymieniany próg i w drodze powrotnej zaczeły sie te problemy z obrotami tak ze nie nadaje się wogóle do jazdy i niewiem co z nim robić. Znajomy powiedział mi coś o sondzie lambda kazał mi to odłaczyć i wtedy jakby spadły to obroty to miałaby byc wina tego ale ja niemam pojęcia gdzie tej cześci szukac :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam na silniku 1,4 ale sonda jest w tym samym miejscu

Dołączona grafika

 

a sprawdzałaś czujnik przepustnicy? może tam jest coś nie tak może starczy wtyczkę wyczyścić

sprubuj jeszcze odłączyć na chwilę akumulator

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałe, że przepustnica sie zacina w pozycji otwartej?

Czyli coś mechanicznego.

Najprawdopodobniej linka.

Mógł jeden włosek pęknąć i zacina sie w pancerzu.

Albo pękła sprężyna powrotna przepustnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ja stawiam na linke, lub na wałeczek prowadnicy tylko nie pamiętam jak to wygląda w jednopunkcie... chodzi mi o ta nakładeczkę co chodzi w rowku cięgła przepustnicy jak się zatrze luk ten rowek zetrze to tam się zacina przepustnica...tak miałem ale w 2,0.

Po odpaleniu trzeba zobaczyć czy da ręcznie popuścić cięgło przepustnicy i obserwować gdzie stawia opór...na przepustnicy czy na lince... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam probe mozecie mi powiedziec gdzie znajduje sie czujnik temperatury sa dwa jeden jest do wskaznika a mnie jest potrzebny ten 2 bo mechanik powiedzial ze to on moze byc przyczyna nie regularnych obrotow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fox29, drugi jest odpowiedzialny za włączanie ssania...niestety nie wiem gdzie w 1,6 to to jest... w 2,0 jest za obudową termostatu koło alternatora... Obroty falujące to raczej stawiam na krokowca lub lewe powietrze...Ale sprawdź też świece palec kopułki,kable i czystość wtrysku... :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności