Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witam, mam pewien problem z moją Corsą. Otóż dzisiaj jak odpaliłem samochód to wydaje mi się, że nie pracowały wszystkie tłoki. Parę razy gasiłem i zapalałem samochód i nic. Wkońcu zdecydowałem się jechac do pracy po przejechaniu jakichś 10km moc się ustabilizowała, obroty również, jakby znów paliły wszystkie. Co może być przyczyną takiej usterki?? Podobno przewody WN mogły być wilgotne i nie odpaliły iskry na świecy (może tak być gdyż samochód stał w nocy na dworze a nie w garażu). Czy jest to możliwe, jeżeli tak to co zrobić aby się pozbyć ej usterki?? Wymiana przewodów WN?? Proszę o pomoc i dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 doraznie mozna sprobowac wszelkich srodkow eliminujacych wilgoc, ale w koncu i tak zapewne sie skonczy na wymianie kabli a kable mozesz sobie sprawdzic wieczorem jak jest ciemno   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Jak "sprawdzić wieczorem jak jest ciemno" ?? Dlaczego??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133550 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 poczytaj na forum w skrocie jesli sa jakies przebicia to w ciemnosci bedzie je widac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133548 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celius Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Jak "sprawdzić wieczorem jak jest ciemno" ?? Dlaczego?? Otwórz maskę i odpal. Popryskaj wodą (jakaś butelka ze spryskiwaczem) i popatrz czy lecą iskierki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Odnośnie powyższego tematu. Chciałem jeszcze o coś zapytać. Otóż. W sobotę przeprowadzałem remont mojego autka. Poza jakimiś drobnostkami zdecydowałem się na demontaż zaworu EGR i przeczyszczenie go (w sumie dobrze zrobiłem bo kanał dopływowy był tak zanieczyszczony,że szkoda gadać), dodatkowo rozkręciłem i przeczyściłem przepustnicę (kompletny demontaż, czyszczenie i montaż) z tym że nie miałem uszczelki pod przepustnicę więc zastosowałem silikon odporny na temp i działanie środków benzynowych więc w uszczelnieniu raczej nie ma problemu. Wszystko poskładane, przez 2 dni chodził suuuuper, żadnych "check engine-ów" i problemów z odpalaniem czy zarpaniem. Aż tu nagle we wtorek rano jak odpalił to się zaczęło( szarpanie, nie paliły wszystkie cylindry itd) zaznaczam że lampka chcek engine się nie świeci. Świece wymieniane miesiąc temu. Przewody OK. Jeszcze raz proszę o poradę co zrobić z tym problemem bo w piątek mam jechać w trasę i nie wiem czy autko mi nie siądzie gdzieś na drodze. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Trzeba było ten EGR zaślepić po czyszczeniu. Błędy jakieś są?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 To po co go czyścić skoro mam go zaślepić ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Po to, żeby sobie chodził "na sucho", i nie zapalał checka. Jak zaślepisz taki, który stoi, to check i tak bedzie. Chyba, że lubisz żółtą lampkę z piorunem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 To po co go czyścić skoro mam go zaślepić ?? Czyści sie przed zaślepieniem po to, żeby grzybek zaworu nie zacinał się (EGR pracuje mimo iż jest zaślepinony) Powodowałoby to zapalanie się lampki check. Ogólnie zaślepia się po to aby EGR nie ulegał zabrudzeniu i w wyniku tego awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24440-czy%C5%BCby-przewody-wn/#findComment-133162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.