Skocz do zawartości

Ciężko się skręca kierownicą


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój problem jest taki, że po wymianie maglownicy na nawą (bo stara stukała) kierownicą skręca z bardzo dużym oporem. Przy jeździe jeszcze da się wytrzymać ale na postoju jest masakra (w maluchu kierownica chodzi lżej :) ). Jak ściągnąłem gałki i próbowałem obrócić łapiąc za bęben to nie było żadnego oporu.

Proszę o doradę co z tym zrobić

 

 

popr. post/DAROMV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój problem jest taki, że po wymianie maglownicy na nawą (bo stara stukała) kierownicą skręca z bardzo dużym oporem.

Wychodzi na niesprawność przekładni lub jej niewłaściwe smarowanie.

Jak ściągnąłem gałki i próbowałem obrócić łapiąc za bęben to nie było żadnego oporu.

To raczej nie wskazuje na zatarty przegub kulowy końcówki drążka kierowniczego lub wahacza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DAROMV6, specjalnie tak napisałem.

Bo moze sam nie wie, co ma.

Ja mam szerokie i duże kapcie, jak na corse i nie narzekam, Kasia tez nie narzeka.

A u mnie nie ma wspomy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności